ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵ floor, Jingu Industrial Park,No. ۶ Yumiao Road, Mumianwan Street, Buji, Longgang District, Shenzhen, China
  • درباره ما : - سازنده چین- ساخته شده در سال ۲۰۱۰ ، حرفه ای در جعبه تلویزیون- ۵۰۰ کارگر ، ۳۵۰۰ کارگاه غیر گرد و غبار- پشتیبانی از سرویس های نصب شده و - ۲ سال ضمانت طولانی به شرکت شنژن ، آموزشی ویبولیتین خوش آمدید. ما هستیمتلویزیون کارخانه .با دارایی کل ۱۰ میلیون دلار و مساحت ۲۰۰۰ متر مربع. این گروه در پارک علمی ، شهر بوجی ، منطقه لونگانگ ، شنژن ، چین واقع شده است و از محیط تولید و بهره برداری خوبی برخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    - سازنده چین
    - ساخته شده در سال ۲۰۱۰ ، حرفه ای در جعبه تلویزیون
    - ۵۰۰ کارگر ، ۳۵۰۰ کارگاه غیر گرد و غبار
    - پشتیبانی از سرویس های نصب شده و - ۲ سال ضمانت طولانی به شرکت شنژن ، آموزشی ویبولیتین خوش آمدید. ما هستیم
    تلویزیون
    کارخانه .
    با دارایی کل ۱۰ میلیون دلار و مساحت ۲۰۰۰ متر مربع. این گروه در پارک علمی ، شهر بوجی ، منطقه لونگانگ ، شنژن ، چین واقع شده است و از محیط تولید و بهره برداری خوبی برخوردار است. ۲۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی شژن و ۱۵ کیلومتر از بندر شنژن یانتین ، با شرایط مناسب ترافیک.
    ما تولید کننده جعبه تلویزیون آندروید با تجهیزات تست مجهز و نیروی فنی قوی هستیم. بیش از ۵ بار آزمایش قبل از حمل و ۲ سال گارانتی طولانی و طراحی های شیک ، ما از اپراتورهای فنی ارزان قیمت و تلویزیون پشتیبانی می کنیم که دارای گواهینامه های گوگل هستند.
    ما می توانیم مواد مختلف و طرح را با توجه به درخواست مشتری تهیه کنیم. با داشتن بخش تحقیق و توسعه ، مهندس نرم افزارهای سخت افزار و مهندس نرم افزار در زمینه طراحی نرم افزار و سئو سخت افزار. از جمله نصب شده برای چاپ آرم بر روی مسکن سفارشی کردن بسته و سفارشی سازی نرم افزار تصویر بوت ، عملکرد. همچنین در طراحی ، طراحی مسکن
    به طور گسترده ای توسط کاربران شناخته شده و مورد اعتماد مشتریان است ، محصولات ما می توانند نیازهای اقتصادی و اجتماعی دائماً در حال تکامل را برآورده کنند. از آنجا که ما گواهینامه بر روی محصولات خود داریم.

    بستن