ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۰th, Nanhe ۲nd Road, Shiling Town, Huadu District, Guangzhou, Guangdong, China. P.C:۵۱۰۸۵
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در تحقیق ، توسعه ، ساخت و فروش سیستم دوربین عقب مانیتور نمای عقب فعالیت می کند. چراغ های کار ، چراغ های هشدار دهنده چراغ برای تجهیزات کشاورزی ، تراکتور مزرعه ، اتوبوس ، مربی اتوبوس مدرسه ، باری ، شهری ، کامیون زباله ، تریلر ، ناوگان ون ، تجهیزات سنگین ، معدن ، ماشین های آتش نشانی ، آمبولانس ، پول نقد در حال حمل ، لیفتراک ، قایق جرثقیل بندری ، تراموا ریلی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در تحقیق ، توسعه ، ساخت و فروش سیستم دوربین عقب مانیتور نمای عقب فعالیت می کند. چراغ های کار ، چراغ های هشدار دهنده چراغ برای تجهیزات کشاورزی ، تراکتور مزرعه ، اتوبوس ، مربی اتوبوس مدرسه ، باری ، شهری ، کامیون زباله ، تریلر ، ناوگان ون ، تجهیزات سنگین ، معدن ، ماشین های آتش نشانی ، آمبولانس ، پول نقد در حال حمل ، لیفتراک ، قایق جرثقیل بندری ، تراموا ریلی و وسیله نقلیه فرودگاه.
    از سال ۱۹۹۷ ، در حال توسعه سیستم نوآورانه ایمنی بینایی خودرو برای کارگران و وسایل نقلیه است. این سیستم نه تنها نقاط کور را پاک می کند ، بلکه باعث می شود که محل کار برای کارگران ایمن تر باشد و در عین حال احتمال خسارت به وسیله نقلیه و صدمات انسانی نیز به حداقل برسد. تولید کننده پیشگام و مستقل اولین دوربین دید در شب مادون قرمز ضد آب ، مانیتور با آفتابگیر قابل جابجایی ، مانیتور ، سیستم پشتیبان مانیتور دوربین بی سیم و غیره است. شرکت ما سیستم مدیریت کیفیت را به عنوان دقیقاً پیاده سازی می کند. علاوه بر این ، بخش تحقیق و توسعه ما با استفاده از کنترل کیفیت کلیه محصولات را پردازش می کند تا از قابلیت اطمینان بالای محصولات ما و توانایی بالای مدیریت شرکت اطمینان حاصل کند. ما همچنین بر ایده صرفه جویی در انرژی و مصرف کم انرژی اصرار داریم زیرا به محیط زیست اهمیت می دهیم. تمام محصولات ما قبلاً از مواد صنعتی استفاده کرده اند. ابزارها با نرم افزار شبیه سازی سه بعدی طراحی شده اند تا بتوانیم خطا و خرابی را در طی فرآیند ایجاد ابزار و مونتاژ محصول برطرف کنیم. با کمک ابزار دقیق ، محفظه را می توان به طور کامل و سریع مونتاژ کرد ، بنابراین توانایی محصولات ما در برابر مقاومت در برابر ضربه و ضربه بسیار تقویت می شود. ما قادر به تولید ۳۰۰۰۰ مجموعه مانیتور ، ۴۰۰۰۰ مجموعه دوربین و ۶۰۰۰ مجموعه چراغ در ماه هستیم زیرا مراحل مونتاژ ما ساده و سریع است. علاوه بر این ، خدمات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. شرکت ما مجهز به امکانات پیشرفته تولید و دستگاه های تست ، مانند ژنراتور تخلیه بار و ابزار برای تست ضد آب ، آزمایش ارتعاش ، تست دمای محیط یکپارچه تست کره و مه نمک است تست نوردهی و غیره سیستم های دوربین مانیتور مطابق با هستند.
    محصولات ما بسیاری از گواهینامه های حق ثبت اختراع را صادر کرده اند. آخرین اما نه کمترین ، ویز دارای گواهینامه های است. اگر سفارش دارای شرایط خاصی باشد ، زمان تحویل ما ۲-۴ هفته است. ما بیش از این خوشحالیم که ۳ سال گارانتی برای همه محصولات ما به شما ارائه می دهیم.

    بستن
محصولات
دوربین نور کار
مانیتور ضد آب IP68
مانیتور معکوس HD
نور چراغ دوار
چراغ بیکن ضد انفجار
مانیتور چهارگانه HD
مانیتور ضد آب HD
پشتیبان گیری از مانیتور
نور فانوس دریایی فوق العاده نازک
چراغ هشدار ایمنی هوانوردی
مانیتور چهارگانه HD
چراغ DIN Pole