ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : SPECIAL INDUSTRIAL PARK PUQI YUEQING ZHEJIANG ۳۲۵۶۰۹ CHINA
  • درباره ما : شرکت ما در پارک صنعتی مدرن مدرن واقع شده است. در جنوب و نزدیک کوه معروف در شمال به دریای شرقی چین نزدیک است. تنها ۵۰ کیلومتر از شرکت ما تا فرودگاه یونگ کیانگ در ونژو با خروج از بزرگراه و بزرگراه ملی شماره ۱۰۴ در این نزدیکی است. همه آنها باعث می شود که از حمل و نقل مناسب و مناظر زیبا لذت ببریم.کارخانه ما که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است ، مجهز به مجموعه کامل تجهیزات دقیق تولید شده و خط تولید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در پارک صنعتی مدرن مدرن واقع شده است. در جنوب و نزدیک کوه معروف در شمال به دریای شرقی چین نزدیک است. تنها ۵۰ کیلومتر از شرکت ما تا فرودگاه یونگ کیانگ در ونژو با خروج از بزرگراه و بزرگراه ملی شماره ۱۰۴ در این نزدیکی است. همه آنها باعث می شود که از حمل و نقل مناسب و مناظر زیبا لذت ببریم.
    کارخانه ما که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است ، مجهز به مجموعه کامل تجهیزات دقیق تولید شده و خط تولید ، در توزیع کننده های مختلف و جدید سوخت ، قطعات و تجهیزات مربوط به ایستگاه های سوخت ، که دارای به جنوب شرقی آسیا ، خاور میانه ، آفریقا و اروپا از جمله بیش از ۵۰ کشور صادر شده است.
    اصل ما "صداقت ، قابلیت اطمینان و منافع متقابل" است و ما قاطعانه اعتقاد داریم که حفظ شهرت برجسته باعث جذب بیشتر و بیشتر مشتری می شود. ما مشتاقانه منتظر همکاری ، راهنمایی و نظارت از هر مشتری در خانه و خارج از کشور در آینده نزدیک هستیم. در همین حال ، ما از صمیم قلب محصولات با کیفیت بالا و بهترین خدمات را برای شما فراهم خواهیم کرد.

    بستن