ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۷۲۰, C۲ Kechuangcheng Building, No.۳۰ Fengzhan Road, Yuhuatai Distinct,Nanjing, Jiangsu,China
  • درباره ما : مستقر در چین ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، ساخت و صادرات طیف وسیعی از صفحه های طرح ریزی تخصص دارد. ما در کارخانه شنژن و در صفحه کارخانه جیانگ سو صفحه نمایش سینما و صفحه نمایش بزرگ با اندازه بزرگ طرح ریزی شده تولید می کنیم. تمام صفحه های پیش بینی ما ۱۰۰٪ قبل از تحویل هستند.با بیش از ۱۰ سال تجربه ، ما به یکی از تولید کنندگان پیشرو صفحه نمایش در صنعت ارائه تبدیل ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مستقر در چین ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، ساخت و صادرات طیف وسیعی از صفحه های طرح ریزی تخصص دارد. ما در کارخانه شنژن و در صفحه کارخانه جیانگ سو صفحه نمایش سینما و صفحه نمایش بزرگ با اندازه بزرگ طرح ریزی شده تولید می کنیم. تمام صفحه های پیش بینی ما ۱۰۰٪ قبل از تحویل هستند.
    با بیش از ۱۰ سال تجربه ، ما به یکی از تولید کنندگان پیشرو صفحه نمایش در صنعت ارائه تبدیل شده ایم. از طریق محصولات نوآورانه و راه حل های عملی ، اعتماد و اعتماد را به مشتریان خود جلب کرده ایم. ۹۵٪ از مشتریان ما به ما مراجعه می کنند.
    ما به طور عمده صفحه نمایش برقی / موتوری ، صفحه دستی دیواری ، صفحه سه پایه ، صفحه کف ، صفحه نمایش تاشو سریع ، صفحه چشم ، دیوارهای پشتی ، فیلم طرح ریزی عقب ، نمایشگر هولوگرافی ، ویترین نمایشگر هولوگرام ۱۸۰/۲۷۰/۳۶۰ درجه و غیره
    ما به تحقیق در مورد ایده ها و راه حل های جدید برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده مصرف کنندگان ادامه خواهیم داد. علاوه بر صفحه نمایش ، ما همچنین پارچه های بوم ، پایه های بوم ، پایه های سقف پروژکتورها ، آسانسورهای پروژکتور ، چرخ دستی های پروژکتور و محصولات مرتبط را ارائه می دهیم.
    بازارها
    محصولات ما به اروپا ، امریکا ، آسیا ، آفریقا ، نزدیک به ۳۰ کشور و مناطق با شهرت خوب و تحسین مشتریان صادر شده است. ۸۰٪ از محصولات مارک دار صادر می شود. پس از ده سال توسعه مداوم ، ما عملکرد فروش خوبی داریم و کیفیت صادراتی یکی از بهترین موقعیت ها در مقایسه با سایر شرکت های داخلی در این زمینه است.
    سرویس
    مستقر در ویندون با عنوان "کیفیت برای آینده ، اعتماد از مشتری" ، سیستم کاملی از خدمات قبل و بعد از فروش شما ، همراه با خدمات سریع و راحت مشتری ، تضمین مطمئن و حرفه ای را به شما ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر یک رابطه تجاری طولانی و دوستانه با همه شرکا هستیم.
    به تنها نمایندگی نمایشگرهای پروجکشن مارک ما خوش آمدید! ما بهترین توزیع کنندگان خود را در سراسر جهان تهیه خواهیم کرد!

    بستن