ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵۲۲, building B, Zhihui innovation center, Qianjin ۲nd Road, Bao\\\'an District, Shenzhen,Guangdong,China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است که به توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ، پوشش شیشه ای و غیره اختصاص داده شده است. و تمرکز بر روی سفارشی سازی است. ما با توجه به پروژه سفارشی شما برخی از توصیه ها را به شما ارائه خواهیم داد. همچنین ، ما به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند هستیم. این شهر در شهر مرکزی صنعت الکترونیک چین - شنژن واقع شده است.تیم مدیریت شرکت همه از تکنسین ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است که به توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ، پوشش شیشه ای و غیره اختصاص داده شده است. و تمرکز بر روی سفارشی سازی است. ما با توجه به پروژه سفارشی شما برخی از توصیه ها را به شما ارائه خواهیم داد. همچنین ، ما به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند هستیم. این شهر در شهر مرکزی صنعت الکترونیک چین - شنژن واقع شده است.
    تیم مدیریت شرکت همه از تکنسین های ارشد و ستون فقرات تجارت تشکیل شده است. این تیم آرزو دارد که رقابتی ترین تیم در صنعت باشد. این محصولات ۰.۹ اینچ تا ۱۰.۱ اینچ را پوشش می دهند و عمدتا در رایانه های لوحی ، ناوبری وسایل نقلیه ، نظارت بر امنیت ، تجهیزات پزشکی ، پایانه های بانکی ، خانه هوشمند ، کنترل صنعتی ، ماشین های هوشمند یکپارچه و غیره استفاده می شود و با تکیه بر فناوری عالی و تجهیزات پیشرفته ادامه می یابد برای ایجاد یک کیفیت عالی ، محیط زیست ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت ، برای ارتقا مدیریت کلی شرکت در بهبود مستمر و بهبود مستمر. دارای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت محیط زیست ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ، گواهینامه سیستم مدیریت فرآیند مواد خطرناک .
    از زمان تاسیس ، این شرکت همیشه توجه زیادی به تقاضای بازار داشته است ، به طور مداوم فن آوری های جدید و محصولات جدید را در اطراف ترمینال لمسی و نمایشگاهی توسعه می دهد و به تدریج کل زنجیره صنعتی لمسی و نمایش را گسترش می دهد. مشتریان ما در همه مراحل زندگی قرار دارند. شرکت ما صمیمانه مایل است برای تحقق یک وضعیت برنده از زمانی که روند جهانی سازی اقتصادی با نیروی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است ، با بنگاه های اقتصادی از سراسر جهان همکاری کند.

    بستن