ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۵۱۰-۵۱۱ A۲ NanFung Tower, ۱۷۳ DES Voeux Road Central,Hong Kong.
  • درباره ما : در شنژن ، چین تاسیس و مستقر شد ، که بیش از ۱۰ سال با پشتیبانی قوی از تیم تحقیق و توسعه و به تحقیق و طراحی ، ساخت و فروش قطعات صفحه نمایش و لمسی مشغول بود. محصولات ارائه شده شامل ماژول ( ۰.۹۶ اینچ ~ ۱۰.۱ اینچ) ، ماژول تک رنگ (شخصیت ، گرافیک ، قطعه) و قطعات لمسی (لمس خازنی ، لمس مقاومتی) ، با کاربردهای گسترده در خانه هوشمند ، پایانه های پرداخت ، دستگاه های مخابراتی ، تجهیزات سیستم امنیتی ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شنژن ، چین تاسیس و مستقر شد ، که بیش از ۱۰ سال با پشتیبانی قوی از تیم تحقیق و توسعه و به تحقیق و طراحی ، ساخت و فروش قطعات صفحه نمایش و لمسی مشغول بود. محصولات ارائه شده شامل ماژول ( ۰.۹۶ اینچ ~ ۱۰.۱ اینچ) ، ماژول تک رنگ (شخصیت ، گرافیک ، قطعه) و قطعات لمسی (لمس خازنی ، لمس مقاومتی) ، با کاربردهای گسترده در خانه هوشمند ، پایانه های پرداخت ، دستگاه های مخابراتی ، تجهیزات سیستم امنیتی ، الکترونیک خودرو ، پزشکی تجهیزات ، وسایل برقی خانگی ، انواع ابزارها و مترها.
    این کارخانه با حدود ۵۰۰ کارگر ، مساحت کل تولید ۱۵۰۰۰ متر مربع ، شامل ۱۲ خط تولید کاملاً اتوماتیک استاندارد در کارگاههای کاملاً محصور از گرد و غبار ، دما و رطوبت است. با دارای گواهینامه.
    خدمات موجود است.
    آدرس برای خواسته های مشتری با فناوری های درجه یک ، کیفیت بالا و خدمات صمیمانه در سیاست "با کیفیت بالا ، نوآوری مداوم" ، ما محصولات و خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می دهیم و آینده ای روشن را بر اساس اصل "متقابل" ایجاد می کنیم فواید"

    بستن