ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴th Floor, No ۱۹, Nanxiang Er Road, Guangzhou Science City, Luogang District, Guangzhou, China ۵۱۰۶۶۳
  • درباره ما : در ۱۵ اکتبر ۱۹۹۷ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۵ با موفقیت از شرکت بازرگانی به شرکت خدمات فنی تغییر نام داد و در سپتامبر به طور رسمی به تغییر نام داد. تجهیزات پزشکی سه بخش را شامل می شود: تولید کنندگان ، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات. به عنوان رهبر خدمات شخص ثالث تجهیزات پزشکی ، اولین شرکت خدمات تجهیزات پزشکی در چین است که با موفقیت در سال ۲۰۰۶ اعتباربخشی را کسب کرده است.ما خود را وقف توسعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ۱۵ اکتبر ۱۹۹۷ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۵ با موفقیت از شرکت بازرگانی به شرکت خدمات فنی تغییر نام داد و در سپتامبر به طور رسمی به تغییر نام داد. تجهیزات پزشکی سه بخش را شامل می شود: تولید کنندگان ، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات. به عنوان رهبر خدمات شخص ثالث تجهیزات پزشکی ، اولین شرکت خدمات تجهیزات پزشکی در چین است که با موفقیت در سال ۲۰۰۶ اعتباربخشی را کسب کرده است.
    ما خود را وقف توسعه سه مرکز می کنیم: تجهیزات پزشکی ، مدیریت تجهیزات پزشکی ، مرکز آموزش استفاده و تعمیرات ، تجهیزات پزشکی مرکز خدمات منابع انسانی ، پیشرفت مدل کسب و کار پزشکی از طریق "خانه خدمات تجهیزات پزشکی". ماموریت ما این است: تلاش برای شکستن انحصار تولید کنندگان. تلاش کنید هزینه های پزشکی را کاهش دهید. تلاش برای دستیابی به اقتصاد کم کربن ؛ و اهداف آینده: تأمین کننده خدمات استاندارد شده تجهیزات پزشکی! نه تنها برای دستگاه ، بلکه ما خدمات را به مردم ارائه می دهیم.
    با توجه به سرویس برای دستگاه ، برنامه ما بر اساس پنج دسته پزشکی زیر است: التراسونیک (سیستم ، پروب). آندوسکوپ (آندوسکوپ انعطاف پذیر ، آندوسکوپ صلب ، پردازنده دوربین ، ابزار جراحی) ؛ ونتیلاتور و بیهوشی (دستگاه تنفس ، دستگاه بیهوشی) ، مانیتور بیمار و دینامیک (مانیتور مختلف ، دستگاه ، مجموعه پویا). خدمات ما شامل: بازرسی ، اجاره ، نصب ، به روزرسانی ، نگهداری و تعمیر می باشد.
    با توجه به مردم ، برنامه ما مبتنی بر "تجهیزات پزشکی است ، ما نماینده استعداد ، آموزش استعداد ، اجاره استعداد ، آموزش فارغ التحصیلان تازه وارد ، ارزیابی استعداد و سایر خدمات منابع انسانی ارائه می دهیم. مشتریان ما شامل کلیه شرکت ها ، خانواده ها و افراد تولید کننده ، فروش ، استفاده یا ارائه خدمات تجهیزات پزشکی از خانه و خارج از کشور و همچنین م تحقیقاتی ، کالج ها و دانشگاه های مرتبط در زمینه زنجیره صنعتی تجهیزات پزشکی هستند.
    الگوی تجاری:
    ۱. تجارت : لوازم جانبی ، اجزا، ، مواد مصرفی.
    ۲. تعمیر: تعمیر قرارداد ، تعمیر تضمین ، تعمیر اجاره ، تعمیر تعاونی ، تعمیر جداگانه.
    ۳. خدمات تجهیزات: بازرسی ، اجاره ، نصب ، ارتقا ، نگهداری.
    خدمات : مشاوره ، حق رای دادن ، آموزش تعمیر ، خدمات منابع انسانی
    ۵. بستر پزشکی: یک مرکز خدمات تجهیزات پزشکی ---- بستر برای تجهیزات پزشکی تجهیزات پزشکی سرویس خانه ---- "خانه استعدادهای برتر" و "آموزشگاه پرسنل" برای تجهیزات پزشکی.
    به عنوان یک شرکت خدمات تجهیزات پزشکی و حرفه ای از سال ۱۹۹۷ ، کارکنان و مدیران به توانایی خود در پیشرفت گام به گام اطمینان دارند تا بتوانند خدمات برتر را به هر مشتری ارائه دهند. همانطور که نشان نشان داد ، ما همیشه اقدامات فعالانه ای را انجام می دهیم تا پیشرفت را بهبود ببخشیم و نگرانی ها و بازخورد دریافتی از مشتریان خود را در نظر بگیریم و انگیزه خود را برای بهبود و نوآوری مداوم حفظ کنیم بنابراین ارائه خدمات بهتر!

    بستن