ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸, Weiliang Rd.۱, Xialu Village, Zhongtang Town, Dongguan, Guangdong, China ۵۲۳۲۴۱
  • درباره ما : شنژن کارخانه ای است که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است و انواع ساعت ها از جمله ساعت های چوبی و بامبو ، ساعت های فولادی ضد زنگ ، ساعت های آلیاژی ، ساعت های سیلیکونی و غیره را تولید می کند. ما بیش از ۹ سال است که صاحب ساعت های چوبی / بامبو هستیم. بزرگترین کارخانه چوب و بامبو در چین. ما مارک تجاری خود را برای ساعتهای چوبی و بامبویی خود داریم و صدها طرح برای گزینه شما داریم. شرکت ما از تأمین کنندگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن کارخانه ای است که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است و انواع ساعت ها از جمله ساعت های چوبی و بامبو ، ساعت های فولادی ضد زنگ ، ساعت های آلیاژی ، ساعت های سیلیکونی و غیره را تولید می کند. ما بیش از ۹ سال است که صاحب ساعت های چوبی / بامبو هستیم. بزرگترین کارخانه چوب و بامبو در چین. ما مارک تجاری خود را برای ساعتهای چوبی و بامبویی خود داریم و صدها طرح برای گزینه شما داریم. شرکت ما از تأمین کنندگان عبور کرده است.
    شرکت ما دارای تیم حرفه ای طراح / تکنسین ساعت و بیش از ۲۰۰ کارمند است. ما برای محصول خود مانند و غیره گواهی بازرسی کافی داریم. سفارشات در دسترس هستند. شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را ارائه می دهد. کیفیت بالا و قیمت ارزان ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت و "کیفیت صفر ، نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت ، به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتری" پایبند هستیم. به منظور تکمیل خدمات ما ، محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب ارائه می دهیم.

    بستن