ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲/F, Building C, Hongyi Industrial Park No.۴۰۱۰ Banxuegang Road Longgang District Shenzhen, China
  • درباره ما : چشم انداز ما ... آینده ای شادتر و سالم تر برای همه. هدف ما: همیشه راه حل های بهتر ، هزینه مقرون به صرفه ، شریک قابل اعتماد فناوری پزشکی شما باشید.ارزش اصلی: خلاقیت ، مسئولیت پذیری ، نوع دوستیمشتریان ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم ، همیشه به مشتریانمان کمک می کنیم ، از آنها حمایت می کنیم تا بتوانند رقابت کنند و مشکل را برای آنها حل کنند. ما همراه با مردم خود بزرگ می شویم. تامین کن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چشم انداز ما ... آینده ای شادتر و سالم تر برای همه. هدف ما: همیشه راه حل های بهتر ، هزینه مقرون به صرفه ، شریک قابل اعتماد فناوری پزشکی شما باشید.
    ارزش اصلی: خلاقیت ، مسئولیت پذیری ، نوع دوستی
    مشتریان ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم ، همیشه به مشتریانمان کمک می کنیم ، از آنها حمایت می کنیم تا بتوانند رقابت کنند و مشکل را برای آنها حل کنند. ما همراه با مردم خود بزرگ می شویم. تامین کنندگان هنگامی که درآمد خود را رشد می دهیم و محصولات جدید تولید می کنیم ، از مشاغل تأمین کنندگان و سهامداران آنها حمایت می کنیم. ما همراه با تامین کننده خود بزرگ می شویم. هر ارائه دهنده بخشی از خانواده بزرگ بین المللی ما است. ما در راه حل های بصری در مدیریت راه های هوایی شروع می کنیم. محصولات برجسته عبارتند از لارنگوسکوپ ویدئویی ، کیت های یکبار مصرف لوله سازی ، استایل ویدئویی و غیره در مدیریت راه های هوایی. یکی دیگر از موارد برجسته ، محلول دقیق انتقال سیگنال الکتریکی در مغز و اعصاب است. ما مجموعه وسیعی از لوازم جانبی را برای پوشش نیازهای / خواب / نوروفیدبک / / تحقیقات علمی توسعه داده ایم. الکترودهای از انواع مواد الکترونیکی الکترود (روکش طلا ، خاموش کننده خالص ، کلرید نقره / نقره ، کلرید نقره پخته شده) برای پاسخگویی به تقاضاهای مختلف ساخته شده است. با تجربه پیشرفته و قابل اعتماد در تحقیق و توسعه ، سیستم مدیریت کیفیت عالی ، ما ساخته ایم کانال فروش پیچیده و ارتباط تکنیکی قوی با شرکای داخلی و بین المللی ما. به نوبه خود ، این ارتباطات ما را در جمع آوری تجربه در زمینه توانایی های بالینی و تحقیقاتی ارتقا می بخشد. فلسفه تجارت ما در هدف قرار دادن جایگاه های غیرچرخه ای جهانی در بازارهایی با محرک های رشد طولانی مدت نظم یافته است. بازارهایی که ما انتخاب می کنیم معمولاً مانع بزرگی برای ورود دارند ، ما با استفاده از دانش کاربردی عمیق خود ، در این بازارها با فناوری پیشرفته نوآوری می کنیم.

    بستن