ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۳۰۲ Unit B Tianjin Mansion, Jiefang South Road, Hexi District, Tianjin, China
  • درباره ما : تجارت بین المللی (تیانجین) واقع در شهر بندر - تیانجین ، چین. در سال ۲۰۱۶ ثبت شده است. ما تجارت خود را با محصولات کارخانه خود شروع کردیم - کلاه و کلاه. کارخانه ما یک تولید کننده کلاه و کلاه حرفه ای است که در دهه ۱۹۹۰ افتتاح شد. در این سن ، ما عمدتا کلاه تبلیغاتی اساسی ، جلیقه های کار ، گرم کننده بدن و غیره تولید می کنیم. برای ارائه محصولات بهتر ، ما به تدریج محصولات دیگر را رها کردیم ، ام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجارت بین المللی (تیانجین) واقع در شهر بندر - تیانجین ، چین. در سال ۲۰۱۶ ثبت شده است. ما تجارت خود را با محصولات کارخانه خود شروع کردیم - کلاه و کلاه. کارخانه ما یک تولید کننده کلاه و کلاه حرفه ای است که در دهه ۱۹۹۰ افتتاح شد. در این سن ، ما عمدتا کلاه تبلیغاتی اساسی ، جلیقه های کار ، گرم کننده بدن و غیره تولید می کنیم. برای ارائه محصولات بهتر ، ما به تدریج محصولات دیگر را رها کردیم ، اما فقط روی کلاه و کلاه تمرکز کردیم. در حال حاضر ۶۷ کارگر خیاطی بسیار ماهر و بیشترین چرخ خیاطی پیشرفته و ماشین های چاپ و گلدوزی منتقل شده داریم. و محصولات اصلی کلاه و کلاه خیاطی با کیفیت بالا ، از اندازه بزرگسال تا اندازه کودک از جمله اندازه حیوان خانگی ، و از کلاه پایه بیس بال گرفته تا کلاه تابستانی زنانه است. بخش طراحی ما یکی از بهترین ها است. بیش از ۱۰۰ سبک جدید برای بچه های مد طراحی شده است. و همچنین ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا ایده های خود را از طراحی کاغذ گرفته تا کلاه و کلاه واقعی تحقق بخشند. سالانه بیش از ۶۰۰ سبک جدید ، از طراحی های فوق العاده گرفته تا محصولات گرم فروش.
    از سال ۲۰۱۷ ، محصولات صادراتی ما با اعتماد مشتریان گسترش یافت. ما برای آنها دنبال اجناس رایگان ، اسباب بازی ، دوچرخه ، میز ، صندلی ، لیفتراک بودیم. شرکت ما همیشه به مشارکت های طولانی مدت با مشتری اختصاص دارد ، جایی که کیفیت و خدمات به همان اندازه مهم هستند. کارخانه هایی که ما انتخاب کرده ایم همه دارای گواهینامه هستند و حداقل ۸ سال سابقه کار دارند. و کلیه محصولات سفارش داده شده باید قبل از حمل و نقل ، از کنترل ها و آزمایشات کیفیت سه گانه ما عبور کنند. امروزه ، ما نگرش صادقانه و بهترین خدمات خود را به مشتریان و دوستان جدید خود ارائه می دهیم.
    ما به عنوان یک تولید کننده ، محصولات را بسیار بهتر می شناسیم و به عنوان یک صادر کننده ، بهترین خدمات و قیمت را برای مشتریان خود داریم. صمیمانه امیدوارم فرصت همکاری با شما را داشته باشم!

    بستن