ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Changxin Road, Jingang Town, Zhangjiagang, Jiangsu, China
  • درباره ما : ۱. کیفیت - ما تیم فنی حرفه ای ، تجهیزات پیشرفته تولید و حالت مدیریت جامع داریم. ما در کنترل کیفیت و بهره وری تولید متخصص هستیم.۲. خدمات - ما بر خدمات پس از فروش قبل از بازار تمرکز داریم. هر سوالی ، ما ۲۴ ساعته پاسخ حرفه ای شما را خواهیم داد.۳. تجربه - بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای.درباره کارخانه ماشرکت ورزشی سوژو ، محدود. سازنده لوازم جانبی تناسب اندام است. ما بیش از ۱۰ سال در این خط بوده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۱. کیفیت - ما تیم فنی حرفه ای ، تجهیزات پیشرفته تولید و حالت مدیریت جامع داریم. ما در کنترل کیفیت و بهره وری تولید متخصص هستیم.
    ۲. خدمات - ما بر خدمات پس از فروش قبل از بازار تمرکز داریم. هر سوالی ، ما ۲۴ ساعته پاسخ حرفه ای شما را خواهیم داد.
    ۳. تجربه - بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه ای.
    درباره کارخانه ما
    شرکت ورزشی سوژو ، محدود. سازنده لوازم جانبی تناسب اندام است. ما بیش از ۱۰ سال در این خط بوده ایم. ما انواع تجهیزات تناسب اندام از جمله دستکش تمرینی ، تکیه گاه نئوپرن ، جلیقه های توزین شده ، کیسه های برقی ، لوله های مقاومتی ، ساییدگی حرارتی ، تجهیزات آموزش چابکی و سایر لوازم بدنسازی را تولید می کنیم .
    ما به عنوان یکی از برترین لوازم جانبی تناسب اندام در چین ، به وضوح می دانیم که روندها چگونه است و چگونه می توان به بهترین کیفیت دست یافت ، اما هنوز هم قیمت رقابتی را حفظ می کند. علاوه بر این ، ما همیشه بهترین تلاش خود را برای پاسخ سریع به مشتریان داریم و به آنها در حل مشکلات کمک می کنیم. مشتریان مورد اعتماد ما لوازم جانبی تناسب اندام دیگری را برای تهیه آنها در محموله تهیه می کنیم. مشتریان همیشه می توانند محصولات عالی را در کارخانه ما با قیمت های هدف خود پیدا کنند.

    بستن