ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸۸۸, Hui Shi Road, Jishigang, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : بیش از ۲۰ سال است که در بخش لباس بازتابنده تولید می کند و مسئولیت اصلی و اصلی است. با توجه به حسابرسی / ، لباس و لوازم جانبی بازتابنده کامل ما مطابق با است. کالاهای خود را به سراسر جهان صادر می کنیم. برخی از مشتریان مشهور حرفه ای در ایالات متحده ، استرالیا و یورو مشتریان وفادار ما هستند.ما می دانیم که کیفیت مواد اولیه برای تولید کننده ضروری است ، بنابراین ما آزمایشگاه خود را برای انجام ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۲۰ سال است که در بخش لباس بازتابنده تولید می کند و مسئولیت اصلی و اصلی است. با توجه به حسابرسی / ، لباس و لوازم جانبی بازتابنده کامل ما مطابق با است. کالاهای خود را به سراسر جهان صادر می کنیم. برخی از مشتریان مشهور حرفه ای در ایالات متحده ، استرالیا و یورو مشتریان وفادار ما هستند.
    ما می دانیم که کیفیت مواد اولیه برای تولید کننده ضروری است ، بنابراین ما آزمایشگاه خود را برای انجام رنگی بودن و درخشندگی ، مقاومت رنگ پارچه ، تغییر رنگ پارچه ، مقاومت پارچه ، فشار هیدرواستاتیک و غیره هر دسته ای را که از فروشندگان دریافت کرده ایم آزمایش کنید. هر ماده ای که آزمایش ما را قبول نکند به نمایندگی ها بازگردانده می شود. آزمایشگاه ما کیفیت کامل مواد اولیه و عملکرد محصول را برای مشتریان ما تضمین می کند.
    چاپخانه خود ما راه حل های چاپ مشتری با کیفیت بالا را ارائه می دهد. کیفیت خوب و خدمات سریع نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می کند.
    مزایای ما:
    تحقیق حرفه ای ، تیم توسعه و کارخانه قوی
    اندازه ، رنگ ، سبک و آرم را می توان طبق طرح شما چاپ کرد
    برای انجام قیمت رقابتی و کنترل کیفیت جدی
    برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید خوشحال می شویم که رقابتی ترین قیمت ، کیفیت برتر و بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهیم.
    قیمت و ظرفیت خوب ، اینجا ، شرق چین ، از شما استقبال می کنیم!

    بستن
محصولات
PAT04
PAJ03
PAT05
PAH02