ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱, Zone G, Jingdong Community, Beijing East Road, Qingshanhu District, Nanchang, Jiangxi, China
  • درباره ما : این شرکت یک شرکت تولید و فرآوری ، فروش و عمده فروشی به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی است. با قدرت قوی ، قیمت پایین ، خدمات عالی و تعدادی از شرکت ها برای ایجاد یک همکاری همکاری طولانی مدت.ما یک شبکه اطلاعات گسترده کالا با شرکای مختلف در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. با هدایت فلسفه تجارت "ایجاد خدمات با کیفیت" ، با تلاش بی وقفه همه کارکنان ، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته ایم. و یک تیم عملی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت یک شرکت تولید و فرآوری ، فروش و عمده فروشی به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی است. با قدرت قوی ، قیمت پایین ، خدمات عالی و تعدادی از شرکت ها برای ایجاد یک همکاری همکاری طولانی مدت.
    ما یک شبکه اطلاعات گسترده کالا با شرکای مختلف در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. با هدایت فلسفه تجارت "ایجاد خدمات با کیفیت" ، با تلاش بی وقفه همه کارکنان ، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته ایم. و یک تیم عملیاتی توانمند و قدرتمند دارد.
    این شرکت دارای قدرت قوی ، اعتبار جدی ، پیروی از قرارداد برای اطمینان از کیفیت محصول ، تنوع محصول ، قیمت مناسب ، با انواع مختلفی از ویژگی های مدیریت و اصل سود ناچیز ، اعتماد مشتریان ما را جلب کرد.
    کاتالوگ کیف های دستی شامل: کیف های گاه به گاه مردانه و زنانه ، کت و شلوار ، کیف پول ، کمربند ، جعبه کادو و صندلی چرخ دستی. سری محصولات طراحی ، توسعه ، تولید و فروش شرکت های معروف ، این شرکت پایبند به مردم گرا ، برنده از طریق کیفیت ، تلاش برای کمال ، به ارائه خدمات و اجرای استراتژی های بازاریابی چند کانال و سیستم مدرن مدیریت شرکت به تقویت ، بهبود کیفیت کارکنان و فن آوری محصول ، بهبود ساختار محصول ، رشد پایدار ، با مصرف کنندگان جهانی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ نام تجاری و چشم اندازهای گسترده
    شرکت ما در ارائه سفارش شبکه ، عمده فروشی ، خرید گروهی ، تحویل ، تحویل ، خرده فروشی و سایر مشاغل تخصص دارد. آیا بهترین شریک زندگی شما برای انتخاب آنلاین تولید کنندگان است! ما صادقانه و شما برای ایجاد روابط همکاری طولانی مدت! می توانید عمده فروشی ۳ دسته ، می توانید دسته مخلوط ، می تواند از طرف مشتری عرضه می شود می تواند سفارشی ، ۲۰۰ کیسه ، لوازم جانبی سخت افزار ۱۰۰۰ مجموعه از حداقل سفارش
    (۱) پارچه: استفاده از بهترین پارچه لوکس وارداتی با کیفیت و به رنگ بسیار نزدیک به کالاهای لوکس واقعی است.
    (۲) سخت افزار: ۵ مایل تراکم آبکاری سخت افزار وارداتی ، پس از آبکاری با تراکم بالا ، اطمینان حاصل کنید که محو شدن آسان نیست ، زیپ مخصوص وارداتی ...
    (۳) نسخه: مطابق دقیق با صفحه بسته بندی استنسیل پیشرفته ، کیسه های کاغذی با کیفیت بالا ساخته شده ، در تمام جنبه های ظاهری ، شکل ، اندازه ، می توانند همانند نسخه اصلی باشند.
    (۴) مدل اساسی ترین عامل در خوب یا بد ساختن کیسه است. محصول را تا حد زیادی تقلید کنید ،
    مزایای محصول و خدمات:
    (۱) سبک محصول نسبتا کامل است ، سرعت به روز رسانی جدید سریع ، سرعت حمل و نقل است. به روز رسانی های هفتگی وجود دارد.
    (۲) هر از چند گاهی برای مشتریان جدید و قدیمی ایمیل های جدید ارسال کنید تا مشتریان بتوانند در جریان آخرین روند محصولات قرار بگیرند.
    (۳) بهترین کیفیت تولید کننده با تضمین ترین ما ، ده سال تجربه تولید کیسه ، خدمات پس از فروش درجه یک را انتخاب کنید.
    (۴) محصولات برای جلوگیری از مبادلات غیر ضروری قبل از تحویل با دقت بررسی می شوند. برای مشکلات کیفیت پس از استفاده ، این شرکت خدمات تعمیر را ارائه می دهد.
    این شرکت همچنین انواع محصولات با کیفیت بالا را برای خرید عمده فروشی ارائه می دهد. شامل توسعه و سفارشی سازی چمدان ، لباس ، جواهرات ، کفش و کلاه ، روسری ، منسوجات خانگی و لباس های تبلیغاتی است.
    جهت شرکت: مارک ریخته گری
    ارزش شرکت: منجر به روند ادامه کلاسیک
    روحیه کارآفرینی: من حرفه ای هستم ، بنابراین اعتماد به نفس دارم
    موقعیت شرکت: زنجیره حق رای دادن فروش مستقیم کالاهای چرمی شرکت عامل نام تجاری
    مفهوم خدمات: خدمات ابتدا مشتری مداری است
    از زمان تاسیس شرکت ، به "کیفیت اول ، تدارکات ارزان ، سریع ، ایمن" اصل تجارت برای خدمت به هر مشتری مشتری ، پایبند باشید.

    بستن