ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shandong Tai’an City tai shan district east new district business street, number ۳۶
  • درباره ما : شرکت پوشاک ، آموزشی ویبولیتین واقع در مشهورترین شهر در شمال چین-. این شرکت در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد. ما از سال ۱۹۹۲ تجارت را برای مارک های جهانی آغاز کرده ایم. اقلام اصلی موتورسواری ، اسکی ، شکار ، پیاده روی و سایر لباس های کاربردی است. ما ظرفیت ۵۰۰ کارمند ماهر و بیش از ۴۰۰ مجموعه ماشین آلات را داریم و همچنین طراحی فضا ، بخش فنی و چهار بخش بازرگانی بین المللی را داریم. با استفاده از این سازم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پوشاک ، آموزشی ویبولیتین واقع در مشهورترین شهر در شمال چین-. این شرکت در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد. ما از سال ۱۹۹۲ تجارت را برای مارک های جهانی آغاز کرده ایم. اقلام اصلی موتورسواری ، اسکی ، شکار ، پیاده روی و سایر لباس های کاربردی است. ما ظرفیت ۵۰۰ کارمند ماهر و بیش از ۴۰۰ مجموعه ماشین آلات را داریم و همچنین طراحی فضا ، بخش فنی و چهار بخش بازرگانی بین المللی را داریم. با استفاده از این سازمان عالی می توانیم خدمات کاملی از جمله طراحی ، تهیه ، تولید و صادرات را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    ما گواهینامه داریم و از استانداردهای که کیفیت خوب خدمات و محصولات را تضمین می کنند ، برخوردار هستیم. برای اینکه مسئولیت اجتماعی بیشتری را به عهده بگیریم و محیط مناسبی را به کارمندان خود ارائه دهیم ، اکنون متقاضی سیستم شکایات اجتماعی اروپا هستیم. در سال ۲۰۰۷ مفتخریم که عضوی از م -سسه آزمایش جهانی معروف هستیم.
    هدف ما این است که بهترین پایگاه تولیدی کاربردی لباس ، برای تبدیل شدن به اولین مارک لباس موتور سیکلت در چین باشیم.
    یک مارک حرفه ای چینی است که بیش از ۱۰ سال تمرکز خود را روی لباس محافظ موتور سیکلت گذاشته است. این توسط ، سازنده استاندارد ملی پوشاک چینی موتورسیکلت راه اندازی شده است. شرکت پوشاک ، با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید و پردازش لباس موتور سیکلت ، به طور متوالی برای بسیاری از مارک های معروف لباس موتور سیکلت بین المللی ، به ویژه از جمله ، هوندا ، سوزوکی ، و غیره ، هر ساله بیش از ۳۰۰۰۰۰ قطعه پوشاک موتور سیکلت صادر می کنند.
    از زمان تاسیس ، بر ایده مارک اصرار ورزید و تلاش می کند تا یک مارک جهانی از تجهیزات موتور سیکلت بسازد. محصولات ما با کیفیت متوسط ​​و بالا ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت علاقه مندان به موتور سیکلت از سراسر جهان هستند.
    برای تکمیل کیفیت محصولات . ما خودمان لباس های تست تجهیزات ضد آب ، لباس های محافظ تجهیزات ضد برخورد را تولید کردیم. و ما تجهیزات آزمایش مقاوم در برابر سایش ، تجهیزات تست خاصیت فشار هیدرواستاتیک ، تجهیزات تست مقاومت و سایر تجهیزات تست حرفه ای را از خانه و خارج از کشور آورده ایم. هر ماده با آزمایش حرفه ای استانداردهای نسبی را برآورده یا از آن فراتر رفته است. ما یک سیستم کنترل کیفیت کامل داریم ، ما از گواهینامه سیستم عبور کرده ایم. ما به شدت هر فرآیند را کنترل می کنیم. همه اینها تضمین قوی کیفیت محصول را ارائه می دهند.
    دارای تیم طراحی رتبه بندی برتر است که توسط سبک های معروف ایتالیایی هدایت می شود. طراحی محصولات با بازار بین المللی تلفیق شده است. محصولات مورد علاقه علاقه مندان به موتور سیکلت از سراسر جهان است.
    در حال حاضر ، یک مارک معروف از لباس محافظ موتور سیکلت در چین ، شماره ۱ سهم بازار است. در همان زمان ، محصولات ما همچنین به روسیه ، اسپانیا ، هند ، لهستان ، سوئیس و غیره ، بیش از ۲۰ کشور و منطقه فروخته می شود. به منظور مشارکت بیشتر در توسعه بازار بین المللی ، توسعه بیشتر محصولات برای مشتریان جهانی ، صمیمانه شما را به پیوستن به ما دعوت می کند و آینده ای درخشان را با هم ایجاد می کنیم!

    بستن
محصولات
MB-GL04
MB-J19(ximalaya)
MB-P19(ximalaya)
MB-U07
MB-J17
MB-U06
MB-V03
MB-TB01
MB-GL03
MB-GL02
MB-GL05
MB-PR22
N-1
MB-V01
MB-PR21
MB-PR26
MB-PR25
MB15-J02P02
MB-RJ01/MB-RP01
MB16-P21