ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jinheli, Xingbei New City, Xinglin, Jimei District, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : شرکت کیسه های سبز برتر ، آموزشی ویبولیتین در ، چین واقع شده است و حمل و نقل بسیار مناسبی را به فرودگاه بین المللی و بارانداز صادراتی به اشتراک می گذارد.ما یک کارخانه اصلی و ۳ کارخانه تابعه داریم ، کاملاً بیش از ۳ کارگاه ۰۰۰ مترمربع و حدود ۳۲۰ کارگر و همچنین ۵ طراح تحقیقاتی برای تولید نمونه های جدید.ما بخش صادرات و مجوز صادرات خود را داریم که عمدتا مسئول صادرات چمدان ما است. تیم صادراتی م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کیسه های سبز برتر ، آموزشی ویبولیتین در ، چین واقع شده است و حمل و نقل بسیار مناسبی را به فرودگاه بین المللی و بارانداز صادراتی به اشتراک می گذارد.
    ما یک کارخانه اصلی و ۳ کارخانه تابعه داریم ، کاملاً بیش از ۳ کارگاه ۰۰۰ مترمربع و حدود ۳۲۰ کارگر و همچنین ۵ طراح تحقیقاتی برای تولید نمونه های جدید.
    ما بخش صادرات و مجوز صادرات خود را داریم که عمدتا مسئول صادرات چمدان ما است. تیم صادراتی ما همیشه با شور و شادی کار می کنند.
    صندوق ثبت شده:
    صندوق ثبت شده شرکت ما به ۵ میلیون افزایش یافت.
    محصولات اصلی:
    ما عمدتا کیف های ورزشی ، کوله پشتی ، کیف های کولر ، کیف های دستی ، کیف های دستی ، کیف های مسافرتی ، کیف های شانه ای ، کیف های لوازم آرایشی ، کیف های تاشو ، کیف های خرید ، کیف های پوشاک و غیره را کار می کنیم.
    بازارهای اصلی:
    بازارهای اصلی ما بازارهای اروپا و آمریکا ، استرالیا ، جنوب شرقی آسیا و غیره است.
    تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه):
    ما مهندسین و کارکنان باتجربه ای برای تحقیق و توسعه هر کیسه داریم. ما همیشه به مشتریان کمک می کنیم هر ماه کیف های سبک جدیدی بسازند.
    خدمات برتر:
    سالهاست که به عنوان یک تولید کننده حرفه ای چتر فعالیت می کنیم ، ما همیشه کالایی با کیفیت و با قیمت برتر و با خدمات برتر عرضه می کنیم. ما اصل "کیفیت اول ، مشتری برتر" را حفظ می کنیم و همیشه سعی می کنیم خواسته های مشتری را در هر زمان برآورده کنیم. هرگونه ظرف ۱ روز کاری پاسخ داده می شود.
    تضمین کیفیت:
    ما بخش را داریم که هر مرحله از تولید کیسه را از جمله بازرسی مواد ، برش پارچه و دوخت پانل های مثلثی ، دوخت و سایر لوازم جانبی ، بسته بندی و غیره جدا می کند. بنابراین می توانیم از کیفیت خوب کیف برای مشتریان اطمینان حاصل کنیم. ما همچنین از بازرسی از مشتریان یا هر شخص ثالث استقبال می کنیم.
    نمونه زمان و شارژ:
    به طور معمول برای ساخت نمونه های جدید به ۳-۱۲ روز زمان نیاز داریم ، بستگی به سبک آن دارد.
    برخی از نمونه های موجود را می توان به صورت رایگان ارائه داد ، اما برخی از نمونه های سفارشی نیاز به هزینه نمونه دارند که پس از پرداخت سفارش قابل استرداد خواهد بود.
    زمان تولید:
    به طور معمول به تولید ۲۵-۴۵ روز نیاز داریم ، بستگی به سبک و مقدار دارد.
    شرایط پرداخت:
    ما معمولاً پرداخت را قبول می کنیم ، اما پی پال نیز برای سفارشات کوچک مناسب نخواهد بود.
    اگر به هر نوع کیف یا کالای دیگری نیاز دارید ، از شرکت ما پرس و جو می کنید. ما همیشه مثبت و آماده ارائه خدمات عالی هستیم.

    بستن