ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۰۰۵, Nailun Building,Liuliqiao West, Fengtai District,Beijing ۱۰۰۱۶۱, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای متخصص در زمینه طراحی ، تولید و عرضه پیشرفته ترین راه حل های ایمنی برای صنعت اجرای قانون و همچنین سایر نهادهایی است که نگران ایمنی پرسنل خود هستند.محصولات ما نه تنها به طور گسترده توسط سازمان های آزمایش مدنی ، بلکه آژانس معتبر بین المللی آزمایش نیز شناخته می شوند. "کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و تحویل سریع" تضمین ما برای محصولات ما است. اولین شرکت چینی است که نام آن در وب سایت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای متخصص در زمینه طراحی ، تولید و عرضه پیشرفته ترین راه حل های ایمنی برای صنعت اجرای قانون و همچنین سایر نهادهایی است که نگران ایمنی پرسنل خود هستند.
    محصولات ما نه تنها به طور گسترده توسط سازمان های آزمایش مدنی ، بلکه آژانس معتبر بین المللی آزمایش نیز شناخته می شوند. "کیفیت بالا ، قیمت رقابتی و تحویل سریع" تضمین ما برای محصولات ما است. اولین شرکت چینی است که نام آن در وب سایت رسمی نشان داده شده است ، ما ایمنی شما را از طریق هر محصول خود تضمین می کنیم.
    به عنوان بزرگترین تولید کننده بالستیک در چین ، تقریباً ۲۰،۰۰۰ متر مربع دارای خط تولید مستقر در پکن با قابلیت تولید فوق العاده است. با چنین مبنای محکمی ، توسط نوآوری ها و وضوح قوی بهبود مستمر سیستم کنترل کیفیت به منظور تأمین و حتی فراتر رفتن از نیازهای مشتریان ما ، هدایت می شود. تلاش های ما به طور گسترده ای شناخته شده است ، در نتیجه ما تنها شرکت چینی هستیم که برای تهیه محصولات زره پوش شخصی برای مأموریت های سازمان ملل در سراسر جهان منصوب شده ایم.
    طیف گسترده ای از راه حل های ایمنی عالی را ارائه می دهد و گواهینامه آن مطابق با معتبرترین استانداردهای بالستیک حتی توسط سخت گیرترین کاربران نهایی از سراسر جهان بسیار قدردانی شده است. به لطف سالها تحقیق و توسعه مداوم ، محصولات ما به عنوان محصولات جامع زره پوش محافظت در برابر تهدیدات چند بعدی در نظر گرفته می شوند.
    ماموریت ما پیش بینی تهدیدات و خطرات آینده است تا در هنگام تحقق آنها آماده باشید. تلاش های درست ما را آماده ارائه دقیق ترین راه حل ها در زمان مناسب می کند!

    بستن
محصولات
V-RG 002
V-tac 076
V-tac 072
V-tac 062
V-tac 026
V-GREAT EOD BOMB DISPOSAL SUIT
V-link 003
V-Link 007
لباس نظامیV-pro 060-1
V-K9
کلاه نظامی FAST در رنگ مشکی چند دوربینی
کلاه کاسکت چند دوربینی FAST
SIDE PLATE
صفحه منحنی تک
پتوی ضد انفجار
سپر بالستیک ضد شورش
سپر ضد شورش V-QRS 001
سپر V-SBS 002
سپر V-SBS 002
سپر V-ARS 001
چمدان بالستیک
کیف بالستیک