ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۷۱۸ YueCheng business center of Airport Road, Baiyun District Guangzhou ۵۱۰۴۲۰ China
  • درباره ما : متعهد به انجام کیف های زنانه برای برندهای پیشرفته است. در فوریه ۲۰۱۱ در منطقه بایون شهر گوانگژو تاسیس شد. مساحت کارخانه با بیش از ۱۳۰ کارمند بیش از ۲۰۰۰ متر مربع است.کارگران در ساخت کیف های عصرانه ، کیف های چرمی واقعی و اکریلیک ها تجربه زیادی دارند. با مهارت های ماهر و حرفه ای در زمینه طراحی ، برش ، خیاطی ، فرآوری ، کنترل کیفیت ، بسته بندی و حمل و نقل و سایر جنبه های کار.ما محصولات طراحی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متعهد به انجام کیف های زنانه برای برندهای پیشرفته است. در فوریه ۲۰۱۱ در منطقه بایون شهر گوانگژو تاسیس شد. مساحت کارخانه با بیش از ۱۳۰ کارمند بیش از ۲۰۰۰ متر مربع است.
    کارگران در ساخت کیف های عصرانه ، کیف های چرمی واقعی و اکریلیک ها تجربه زیادی دارند. با مهارت های ماهر و حرفه ای در زمینه طراحی ، برش ، خیاطی ، فرآوری ، کنترل کیفیت ، بسته بندی و حمل و نقل و سایر جنبه های کار.
    ما محصولات طراحی مشتری را می پذیریم و روابط تجاری طولانی مدت با مشتریان ایالات متحده و اروپا داریم. ما سبک کار خوبی داریم که به جزئیات اهمیت می دهیم و کاملاً ردیابی می کنیم و از آنجا که همیشه به نفع مشتری بوده ایم ، کیسه ای با کیفیت عالی داریم.
    چه نوع کیف دستی زنانه می توانیم بسازیم:
    کیف اکریلیک
    . کیف چرمی
    . کیف بافته شده دست ساز
    کیف چوبی
    کیف حصیری
    کیف مروارید
    . جیب زیر بغل
    √ کیف شانه
    √ کیف شانه
    √ کیف پول خانمها
    √ کیف پول بانو
    . کیف شب
    کیف عروسی کلاچ
    . جیب زیر بغل
    کیف شانه

    بستن