ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : xinhe industrial zone,wenling city ,zhejiang ,china
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای در انواع چمدان های در چین است. تاکنون شرکت ما مساحت ۴۵۰۰۰ مترمربع کارخانه را تحت پوشش قرار داده است. با بیش از ۷۰۰ کارمند ، ۲۰ مهندس تحقیق و توسعه ، ده کارگاه و بیش از ۶۰ دستگاه تزریق و تشکیل . تمام آنچه که خدمات روزانه ما این است که بیش از ۱۰ هزار قطعه چمدان مختلف را بیمه کنیم.محصولات ما برای کیفیت برتر و خدمات مطلوب ما توسط مشتریان ترج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است ، یک تولید کننده حرفه ای در انواع چمدان های در چین است. تاکنون شرکت ما مساحت ۴۵۰۰۰ مترمربع کارخانه را تحت پوشش قرار داده است. با بیش از ۷۰۰ کارمند ، ۲۰ مهندس تحقیق و توسعه ، ده کارگاه و بیش از ۶۰ دستگاه تزریق و تشکیل . تمام آنچه که خدمات روزانه ما این است که بیش از ۱۰ هزار قطعه چمدان مختلف را بیمه کنیم.
    محصولات ما برای کیفیت برتر و خدمات مطلوب ما توسط مشتریان ترجیح داده می شوند. بازار اصلی ما اروپا ، آمریکای شمالی ، خاورمیانه ، آفریقا بیش از ۵۰ کشور و منطقه است.
    ما به گرمی از همه مشتریان در سراسر جهان برای بازدید از کارخانه ما استقبال می کنیم و روابط همکاری طولانی مدت با ما را بر اساس سود متقابل برقرار می کنیم اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا دریغ نکنید برای مذاکرات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    بستن