ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۴, Apartment ۸ No. ۲nd, South Yangguan Road, Huadu District, Guangzhou China, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت محصولات چرمی گوانگژو ، با مسئولیت محدود تولید کننده برجسته کیف دستی و کوله پشتی سبک زندگی است ، که دارای شهرت طولانی مدت بر اساس ساخت حرفه ای با کیفیت است.این بیش از ۲۰ سال تجربه ، تصویب ... و غیره ممیزی کارخانه دارد.ما به بیش از ۱۰۰ مشتری در افزایش درآمد صنعت کیف کمک می کنیم. این نام تجاری با روحیه تلاش برای دستیابی به بهترین کیفیت تعریف شده است ، این برند با یک دید مدرن به طراحی م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت محصولات چرمی گوانگژو ، با مسئولیت محدود تولید کننده برجسته کیف دستی و کوله پشتی سبک زندگی است ، که دارای شهرت طولانی مدت بر اساس ساخت حرفه ای با کیفیت است.
    این بیش از ۲۰ سال تجربه ، تصویب ... و غیره ممیزی کارخانه دارد.
    ما به بیش از ۱۰۰ مشتری در افزایش درآمد صنعت کیف کمک می کنیم. این نام تجاری با روحیه تلاش برای دستیابی به بهترین کیفیت تعریف شده است ، این برند با یک دید مدرن به طراحی می پردازد ، و سبک جدید چرم را امروز با اصالت و نوآوری تجدید می کند که نام تجاری جدید منحصر به فرد است " ". ماموریت ما این است که لذت و راحتی را به زندگی خود وارد کنید.
    مهمترین آرزوی ما این است که برای آینده بهتر با کارگران و شرکای تجاری خود همکاری کنیم. این ایده آل ها راه تجارت ما را هدایت می کنند!

    بستن