ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۷۸۸, European Industrial Park, Shiling Town, Huadu ,District, Guangzhou City, Guangdong Province,China
  • درباره ما : گوانگژو در شهر شیلینگ ، منطقه ، گوانگژو واقع شده است و شهر چرم چین نامیده می شود. ما کارخانه خود را با تجهیزات پیشرفته ، خطوط تولید اتوماتیک و حالت مدیریت به روز شده ۱۵۰۰۰ متر مربع تحت پوشش داریم. در عین حال ، ما دارای سیستم تحقیق و توسعه کاملاً گردآوری شده ، تیم توسعه حرفه ای و چند صد کارمند ماهر هستیم. علاوه بر این ، ما از زمان تأسیس بیش از ۲۲ سال تجربه در این زمینه داشته ایم و با بسیا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو در شهر شیلینگ ، منطقه ، گوانگژو واقع شده است و شهر چرم چین نامیده می شود. ما کارخانه خود را با تجهیزات پیشرفته ، خطوط تولید اتوماتیک و حالت مدیریت به روز شده ۱۵۰۰۰ متر مربع تحت پوشش داریم. در عین حال ، ما دارای سیستم تحقیق و توسعه کاملاً گردآوری شده ، تیم توسعه حرفه ای و چند صد کارمند ماهر هستیم. علاوه بر این ، ما از زمان تأسیس بیش از ۲۲ سال تجربه در این زمینه داشته ایم و با بسیاری از مشتریان از سراسر جهان ، از جمله ، آمریکا ، اسپانیا ، ایتالیا ، انگلستان و ژاپن و غیره روابط تجاری طولانی مدت داریم به طور مداوم کیف های برتر ارائه می دهند. اکنون ما از سال ۲۰۰۷ به یکی از تامین کنندگان وفادار تبدیل شده ایم.
    علاوه بر این ، کارخانه ما از ممیزی عبور کرده است. در مجموع ، ما با رعایت مفهوم بقا بر کیفیت ، توسعه بر اساس حسن نیت ، محصولات با کیفیت بالا و خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه می دهیم. شرکت ما گروهی از پرسنل فروش حرفه ای و بین المللی را آموزش داده ، مفهوم بازاریابی و خدمات را غنی کرده و دامنه تجارت را گسترش داده است. گوانگژو چرم . با حق طراحی منحصر به فرد و مد روز ، کیفیت برتر ، قیمت رقابتی ، مزیت مقیاس ، یکپارچه سازی منابع قدرتمند و خدمات انعطاف پذیر و متفکر ، به تامین کننده مطمئن مشتریان از سراسر جهان تبدیل شده است.

    بستن