ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۱۶۸-۴۱۸۸,XING NONG BUILDING,FREE TRADE ZONE,NINGBO
  • درباره ما : ما در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد ، در نینگبو ، چین واقع شده است. ما تولید کننده ای هستیم که متخصص در تولید ابزار نوشتن ، مانند قلم توپ ، قلم ژل ، نشانگر دائمی ، نشانگر تخته سفید ، برجسته ، نشانگر و غیره است.با تلاش و سخت کوشی کارکنان کل لوازم التحریر ، محصولات ما در حال حاضر در سراسر جهان پخش شده اند که عمدتا با شهرت خوبی به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، ژاپن و غیره صادر می کنند.ما درک می کنیم که ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد ، در نینگبو ، چین واقع شده است. ما تولید کننده ای هستیم که متخصص در تولید ابزار نوشتن ، مانند قلم توپ ، قلم ژل ، نشانگر دائمی ، نشانگر تخته سفید ، برجسته ، نشانگر و غیره است.
    با تلاش و سخت کوشی کارکنان کل لوازم التحریر ، محصولات ما در حال حاضر در سراسر جهان پخش شده اند که عمدتا با شهرت خوبی به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، ژاپن و غیره صادر می کنند.
    ما درک می کنیم که رضایت و خدمات به مشتری سنگ بنای موفقیت ماست. کیفیت خوب ، قیمت رقابتی ، خدمات عالی و همجواری با مشتریان بخشی از فلسفه شرکت ما است. ما می خواهیم مسافران ما که محصولات ما را خریداری می کنند ، ۱۰۰٪ از محصولات راضی باشند.
    به گرمی از همه دوستان جدید و قدیمی استقبال می کنیم تا برای توسعه بهتر متقابل بر اساس منافع مشترک با ما همکاری کنند. مردم معتقدند که به طور مداوم رشد می کنند و به تامین کننده شما در چین تبدیل می شوند.

    بستن