ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۱۷۰۲, No ۱۶۸ Long Shan Rd, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای است که کیسه های مختلف و مثانه آبرسانی تولید می کند ، و لوازم جانبی کمپینگ ، مختلف را ارائه می دهد. یکی در دارای یک کارخانه تولید کوله پشتی و کارخانه تولید مثانه هیدراتاسیون است.تیم دارای بیش از ۱۵ سال محصولات جوشکاری پلاستیک (کیسه های ضد آب / مثانه آب / تشک خواب و غیره) تجربه فناوری و نوآوری و ۷ سال تجربه تهیه محصولات. همه موارد فوق کیفیت عالی ، خدمات عالی و تحویل تصفیه ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای است که کیسه های مختلف و مثانه آبرسانی تولید می کند ، و لوازم جانبی کمپینگ ، مختلف را ارائه می دهد. یکی در دارای یک کارخانه تولید کوله پشتی و کارخانه تولید مثانه هیدراتاسیون است.
    تیم دارای بیش از ۱۵ سال محصولات جوشکاری پلاستیک (کیسه های ضد آب / مثانه آب / تشک خواب و غیره) تجربه فناوری و نوآوری و ۷ سال تجربه تهیه محصولات. همه موارد فوق کیفیت عالی ، خدمات عالی و تحویل تصفیه شده را ارائه می دهند. ما نوآوری را حفظ کرده و به دنبال مفهوم و طراحی جدید برای تجهیزات بیرونی هستیم
    ما می توانیم مهارت های مختلف کار را از زمینه های مختلف ترکیب کنیم تا به مشتریان خود در توسعه نوآوری و تولید جدید کمک کنیم.
    ما بر کیفیت بهتر مطابق نیاز مشتری تأکید می کنیم و برای دستیابی به سطح بازار و اشغال بازار ، مواد و طرز کار مناسب را برای مشتری خود توصیه می کنیم.
    و در عین حال ، تیم هر ساله محصولات جدیدی را برای مشتریان ما به بازار عرضه می کند. ما برای اقلام توسعه یافته خود نیز سهام داریم تا مشتریان بتوانند به خرید مقادیر کم کمک کنند.
    ما مشتاقانه منتظر استعلام شما هستیم و با دید آزادانه روبرو می شویم.
    امیدوارم همه چیز با شما و تیم شما خوب پیش برود.

    بستن