ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building C۳,YiFang HuiGu Science Park,No.۱۰۶, Lingnan Avenue,ShiGu,Tangxia Town,DongGuan City Guangdong Province China ۵۲۳۷۲۹
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای محصولات گلف است و از سال ۱۹۹۸ در ساخت دستکش گلف ، روکش سر ، کیف های گلف و کیف های ورزشی تخصص دارد. این کارخانه در شهر معروف گلف در چین واقع شده است ------ شهر ، شهر دونگ گوان ، پنج دقیقه با باشگاه گلف شماره ۱ جهان ، فاصله دارد. ما در سال ۲۰۱۷ کارخانه خود را به مکان جدیدی منتقل کردیم. آدرس کارخانه جدید ما: ساختمان ، پارک علمی ، منطقه صنعتی ، شهر شهر ، استان گوانگدون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای محصولات گلف است و از سال ۱۹۹۸ در ساخت دستکش گلف ، روکش سر ، کیف های گلف و کیف های ورزشی تخصص دارد. این کارخانه در شهر معروف گلف در چین واقع شده است ------ شهر ، شهر دونگ گوان ، پنج دقیقه با باشگاه گلف شماره ۱ جهان ، فاصله دارد. ما در سال ۲۰۱۷ کارخانه خود را به مکان جدیدی منتقل کردیم. آدرس کارخانه جدید ما: ساختمان ، پارک علمی ، منطقه صنعتی ، شهر شهر ، استان گوانگدونگ ، چین
    ما کارگاه های مستقل ساخت دستکش گلف ، روکش سر گلف ، کیف های گلف و کیف های ورزشی تحت نظر طراحان باتجربه و تکنسین های ماهر داریم. با استفاده از مواد اولیه برتر ، تجهیزات پیشرفته و کنترل دقیق کیفیت محصولات ما را با کیفیت و دوام خوب تضمین می کند.
    تیم قدرتمند طراحی محصول ما می تواند ایده های مشتریان را برای ایجاد سریع محصولات جدید مفهوم سازی و عملی کند. تمام محصولات را می توان با آرم ها و طرح های سفارشی ساخت.
    برای تأمین طیف وسیعی از نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهتر با کیفیت ، ما همچنین روابط بسیار خوبی با بسیاری از کارخانه های لوازم جانبی گلف ایجاد کرده ایم تا محصولات با کیفیت بالا مانند توپ های گلف ، کلاه ، سه راهی ، حوله ، چتر ، و غیره.
    همیشه متمرکز بر تولید و ایجاد محصولات جدید برای پاسخگویی به بازار دائماً در حال تغییر تقاضا است. به همین دلیل کیسه های چمدان جدید ، کیف دستی و کیف های زنانه با مارک های جدیدمان تولید کرده ایم که در بازارهای داخلی و خارج از کشور بسیار محبوب است.
    بهترین کیفیت و بهترین خدمات نوید ما به مشتریان است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم و همچنین به گرمی از شما استقبال می کنیم تا برای بحث های بیشتر از کارخانه ما بازدید کنید.

    بستن
محصولات
GL-9119
SB-02
GL-9090
GL-9212
B1508
GL-9154
GL-19002 Bk
GL-19002 Red