ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fifteen Road Of The Second Hair Industrial Park Village Of Fenghuang Town, Juancheng county , Heze City, Shandong, P.R.China
  • درباره ما : کارخانه محصولات مو یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده حرفه ای محصولات مو در استان شاندونگ چین است. این کارخانه در سال ۲۰۰۰ با مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع یافت می شود. بیش از ۴۰۰ کارگر وجود دارد و می توانیم ماهانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ قطعه کالای مو تولید کنیم.کالاهای اصلی ما: پارچه بافی مستقیم ، موج عمیق ، موج آزاد ، موج آب ، مینک یاکی ، یاکی ، هر دو پودر و فله ، موهای قبل از چسباندن ، حلقه های م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه محصولات مو یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده حرفه ای محصولات مو در استان شاندونگ چین است. این کارخانه در سال ۲۰۰۰ با مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع یافت می شود. بیش از ۴۰۰ کارگر وجود دارد و می توانیم ماهانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ قطعه کالای مو تولید کنیم.
    کالاهای اصلی ما: پارچه بافی مستقیم ، موج عمیق ، موج آزاد ، موج آب ، مینک یاکی ، یاکی ، هر دو پودر و فله ، موهای قبل از چسباندن ، حلقه های میکرو حلقه ، کش های موی کلیپ ، کلاه گیس ها ، سر آموزش و غیره. نه تنها کیفیت بلکه سبک ها و رنگ ها نیز در بین مشتریان محبوب هستند. ما ده سال تجربه در زمینه محصولات موی انسانی داریم ، تمام محصولات موی انسان ما فاقد مواد مصنوعی هستند و از یک فرآیند نظافت ، ضد عفونی و رنگ آمیزی منحصر به فرد عبور می کنند. ما انواع مختلفی از بافت را برای همه بازارها از جمله آمریکای لاتین ، اروپا ، آفریقا ، استرالیا ، ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها ارائه می دهیم. گردآورندگان مو در سرتاسر جهان جستجو می کنند تا منابع موی برتر انسانی را برای تولید محصولات با کیفیت بالا پیدا کنند. بیشتر موهای ما از چین ، هند ، ویتنام و سایر کشورها تهیه می شود ، ما فقط از بالاترین کیفیت موی طبیعی انسان های جوان و سالم استفاده می کنیم. موهای ما تحت بازرسی های کنترل کیفیت بسیاری قرار می گیرد.
    شرکت ما مبتنی بر این باور است که نیاز مشتری ما از بیشترین اهمیت برخوردار است. ما از این فرصت استقبال می کنیم تا اعتماد شما را جلب کرده و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. اگر به هر یک از کالاهای موی ما علاقه مند هستید ، لطفا در هر زمان با ما تماس بگیرید.

    بستن