ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : C ۱۷۰۴, No. ۳ Kechuang Road, Yan Ta District, Xi'an, Shaanxi, China
  • درباره ما : شرکت بیوتکنولوژی ، آموزشی ویبولیتین ، در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، عمدتا اواپراتور روتاری ، راکتور استوانه ای با پوشش ، ، پمپ آب در گردش ، حمام در گردش تولید می کند ، محصولات ما گواهینامه را گذرانده اند.در سال گذشته ما دوستی خوبی با مشتریان خارج از کشور برقرار کرده ایم ، محصولات ما به کشورهای اروپایی و آسیایی فروخته می شود ، محصولات ما راکتورهای استوانه ای شکل ، کریوستات ، اواپراتور دوار و غیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بیوتکنولوژی ، آموزشی ویبولیتین ، در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، عمدتا اواپراتور روتاری ، راکتور استوانه ای با پوشش ، ، پمپ آب در گردش ، حمام در گردش تولید می کند ، محصولات ما گواهینامه را گذرانده اند.
    در سال گذشته ما دوستی خوبی با مشتریان خارج از کشور برقرار کرده ایم ، محصولات ما به کشورهای اروپایی و آسیایی فروخته می شود ، محصولات ما راکتورهای استوانه ای شکل ، کریوستات ، اواپراتور دوار و غیره هستند ، کیفیت ما توسط بازار خارج از کشور شناخته شده است و استفاده از محصول بسیار عالی است.
    کارخانه ما در شهر شیان ، پایتخت شانکسی ، چین واقع شده است. منطقه کارخانه با پوشش ۸۰۰۰ مترمربع ، ما صاحب فن آوری پیشرفته و متخصصان استعدادهای درخشان برای تولید محصول درجه یک و بهبود کمبود محصول قبلی هستیم و می توانیم آن را سفارشی کنیم و می توانیم سفارش نصب شده را به پایان برسانیم.
    در سال ۲۰۰۶ ، ما با برای تحقیق و توسعه خط تولید جدید با هم متصل شدیم ، به لطف همکاری ما با یکدیگر ، می توانیم جوجه کشی ، جوجه کشی خنک کننده ، جوجه کشی و غیره و این محصولات را تولید کنیم را در سال ۲۰۰۷ گذرانده اند - گواهی تصویب شده است.
    زیرزمین مشتری های بزرگی داشت و میزان فروش سالانه ما ۱۰۰۰۰ واحد است و ما تیم آموزش خود را برای آموزش و نصب محصول خود به زیرزمین مشتری های مهم (آسیا ، آفریقا) اختصاص می دهیم. شعار ما: خدمات درجه یک ، کیفیت درجه یک.
    از مشتریان قدیمی جدید برای خرید محصول ما استقبال می کنید ، ما قیمت ترجیحی با کیفیت بالا را تضمین می کنیم.
    "ابتدا مرد خوبی باشید ، سپس تجارت خوبی انجام دهید". این روش ما برای تجارت است. ما قاطعانه معتقدیم که یک رابطه تجاری خوب باید بر اساس کیفیت محصول خوب ، افراد خوب و خدمات خوب باشد. چاره دیگری نیست. ما این کار را در گذشته انجام داده ایم ، اکنون نیز انجام می دهیم و در آینده نیز انجام خواهیم داد. برای شرکتهای دارای ، این برای شرکتهای دارای قابلیت اطمینان است. زمان ثابت خواهد کرد.

    بستن
محصولات
اواپراتور چرخشی مقیاس صنعتی
اواپراتور روتاری آزمایشگاهی 1-5 لیتری
اواپراتور روتاری کلاسیک
راکتور شیشه ای را سفارشی کنید
راکتور شیشه ای تک لایه
راکتور شیشه ای روکش دار
چیلر و حمام
سری پمپ
سری سانتریفیوژ
سری استریلایزر
پاک کننده اولتراسونیک
دستگاه جوجه کشی و فر