ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۳۶# Heping Avenue, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : شرکت حسگر تحلیلی ، آموزشی ویبولیتین آیا یک شرکت تخصصی در زمینه تحقیق ، توسعه و ساخت سنسورهای تحلیلی فعالیت دارد. با انباشت و تمرین بیش از بیست سال ، میزان تولید سنسور سالانه ما به بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قطعه رسیده است. کیفیت محصولات به طور مداوم کامل و بهبود یافته است و محصولات باعث شهرت قابل توجه این شرکت در میان کاربران گسترده شده است. در حال حاضر ، بیشتر محصولات به بیش از بیست کشور از جمله ای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حسگر تحلیلی ، آموزشی ویبولیتین آیا یک شرکت تخصصی در زمینه تحقیق ، توسعه و ساخت سنسورهای تحلیلی فعالیت دارد. با انباشت و تمرین بیش از بیست سال ، میزان تولید سنسور سالانه ما به بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قطعه رسیده است. کیفیت محصولات به طور مداوم کامل و بهبود یافته است و محصولات باعث شهرت قابل توجه این شرکت در میان کاربران گسترده شده است. در حال حاضر ، بیشتر محصولات به بیش از بیست کشور از جمله ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، برزیل ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا ، آلمان ، اسپانیا ، روسیه ، استرالیا ، کره ، آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود. در همین حال ، ما می توانیم محصولات را تهیه کنیم یا محصولات را بر اساس نیاز مشتری تولید کنیم.
    شرکت ما دارای تکنولوژی تولید پیشرفته و تجهیزات کامل تولید است. به منظور تضمین کیفیت محصولات ، کلیه مواد اولیه تولید محصولات بطور مداوم توسط رایانه کنترل و کنترل می شوند. سنسورهایی که به طور انحصاری با آخرین فن آوری تولید کرده ایم ، در فرآیندهای مختلف تشخیص شیمیایی تولیدات صنعتی مانند انرژی ، صنایع پتروشیمی ، شیمی آب و فاضلاب ، صنایع متالورژی ، بیوتکنولوژی ، مواد غذایی ، آشامیدنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
    ما می توانیم سنسورهای را برای مشتریان خود تأمین کنیم. شما می توانید خود را برای ما ارسال کنید ، سپس ما می توانیم شما را روی محفظه حسگر چاپ کنیم.
    ما همچنین می توانیم سنسور را با توجه به نیازهای خاص شما تولید کنیم. شما می توانید یک نقاشی برای ما بفرستید و ما سنسور را برای شما تولید خواهیم کرد یا اینکه نقاشی سه بعدی را برای شما طراحی خواهیم کرد. ما توانایی طراحی سه بعدی و ایجاد شکل جدید را داریم.
    به عنوان یک تولید کننده حرفه ای سنسورهای تحلیلی
    ما به کیفیت فوق العاده بالای سنسور متعهد هستیم
    برای تضمین هر سنسور قبل از ترک کارخانه بازرسی های دقیق زیادی انجام می شود
    تحت اطمینان قرار بگیرند تا کاربران با استفاده کنار بیایند
    راضی
    حساس پایدار است
    طول عمر طولانی
    انتخاب درست شماست
    مهم نیست که شما از چه نوع متر ، سدیم سنج ، رسانای متر ، متر یا ردوکس استفاده می کنید ، ما سنسورهای مناسبی با عملکرد بالا داریم تا یک مجموعه کامل با ابزارهای شما بسازیم!

    بستن