ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۸ Shangdi West Road, Haidian District, Beijing, China
  • درباره ما : شرکت در اکتبر ۱۹۸۴ توسط آقای پنگ ویمین و خانم وانگ شیائولان به همراه بسیاری از کارشناسان علمی و فنی تاسیس شد ، یکی از اولین شرکتهای مدرن تولید کننده فناوری پیشرفته در منطقه پکن ، پیشگام مکانیک و برق صنعت در چین نیز هست.شرکت اولین تستر سختی را در چین تولید کرد. پس از ۳۵ سال تلاش بی وقفه ، گروه اکنون به یک نهاد بزرگ اقتصادی با فناوری پیشرفته با دارایی های چند میلیارد یوان ، ۸ شرکت هولدینگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در اکتبر ۱۹۸۴ توسط آقای پنگ ویمین و خانم وانگ شیائولان به همراه بسیاری از کارشناسان علمی و فنی تاسیس شد ، یکی از اولین شرکتهای مدرن تولید کننده فناوری پیشرفته در منطقه پکن ، پیشگام مکانیک و برق صنعت در چین نیز هست.
    شرکت اولین تستر سختی را در چین تولید کرد. پس از ۳۵ سال تلاش بی وقفه ، گروه اکنون به یک نهاد بزرگ اقتصادی با فناوری پیشرفته با دارایی های چند میلیارد یوان ، ۸ شرکت هولدینگ ، بیش از ۳۰ شرکت تابعه و دفاتر فروش ، نزدیک به ۲۰۰۰ کارمند تبدیل شده است. محصولات ما شامل ابزار آزمایش صنعتی ، تجهیزات جوشکاری ، ماشین آلات آزمایش مواد ، روبات ها و سایر صنایع پیشرفته است. گروه همچنین یک مرکز فناوری و ایستگاه فوق دکترا در سطح دولت ایجاد می کند تا توانایی تحقیق و توسعه ما را افزایش دهد.
    با پشتیبانی از "طراحی خود ، همکاری ، ایجاد تعالی" ، گروه همیشه محصولات و خدمات پیشرفته ای را ارائه می دهد که نیازهای مشتریان ما را در جهان آزمایش مواد مدرن برآورده و از آنها فراتر می برد.
    درباره پکن.
    در آگوست ۲۰۰۲ به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به تاسیس شد که در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش ابزارهای آزمایش و بازرسی صنعتی تخصص دارد. ما تولید کننده و صادر کننده با کیفیت بالا تستر سختی قابل حمل ، تستر زبری سطح ، اندازه گیری ضخامت اولتراسونیک ، ضخامت سنج پوشش ، تست سختی نیمکت (سخت افزار راکول / برینل / ویکرز) ، متر ارتعاش و عیب یاب سونوگرافی هستیم. در همین حال ، ما تجهیزات متالوگرافی قابل اعتماد ، سنج آزمایش بتن ، رنگ سنج و براق کننده را برای مشتریان خود در خانه و خارج از کشور تهیه می کنیم.
    ابزارهای تست تولید شده توسط . با نام تجاری به فروش می رسند و با استانداردهای مختلف کیفیت بین المللی مطابقت دارند. تجهیزات تست نام تجاری به عنوان "محصولات با نام تجاری معروف پکن" ذکر شده است و به طور گسترده ای شناخته شده اند.

    بستن
محصولات
سنجش سختی اسمارت لیب TIME5370 Cloud Measurement
سختی سنج اولتراسونیک TIME5630
پایه عملیاتی TIMEA531 برای سختی سنج UCI
سختی سنج TIME5432 Shore AO
سختی سنج TIME5433 Shore AM
سختی سنج Leeb TIME®510D
سختی سنج دیجیتال لیب TIME®5310
سختی سنج دیجیتال Shore D TIME®5431
سختی سنج نوع قلم Leeb TIME®5100/5102/5104
راکول خودکار و سختی سنج سطحی TIME6166/6167/6168
سنجش سختی اسمارت لیب TIME5370 Cloud Measurement
ضخامت سنج پوشش TIME®2605
تستر امواج سطحی TIME®3234
دستگاه تست ضربه JB-300B/JB-W300A
دستگاه تست سروو الکترو هیدرولیک سری WAW-C
دستگاه تست یونیورسال الکترونیکی سری WDW
آنالایزر دستی آلیاژ XRF طیف سنجی فلورسانس اشعه ایکس HXRF 120DP