ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huangcheng East Road, Jyins industrial Zone, Liushi town Yueqing city Zhejiang Province, China.
  • درباره ما : تولید کننده پیشرو در اینورتر نیرو ، کنترل کننده شارژ خورشیدی ، سیستم انرژی خورشیدی است.واقع در پایتخت الکتریک چین لیوشی ، با کارخانه تولید پنل متر در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است.با قدرت فنی قوی ، فناوری تولید نفیس و همچنین فرآیندهای تولید و تجهیزات پیشرفته و نوآورانه. همه محصولات ما از موسسه ملی گواهی انطباق را دریافت کرده اند. با بیش از ۳۰ اختراع ثبت اختراع ملی ، شرکت ما در تصویب گواهینامه پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده پیشرو در اینورتر نیرو ، کنترل کننده شارژ خورشیدی ، سیستم انرژی خورشیدی است.
    واقع در پایتخت الکتریک چین لیوشی ، با کارخانه تولید پنل متر در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است.
    با قدرت فنی قوی ، فناوری تولید نفیس و همچنین فرآیندهای تولید و تجهیزات پیشرفته و نوآورانه. همه محصولات ما از موسسه ملی گواهی انطباق را دریافت کرده اند. با بیش از ۳۰ اختراع ثبت اختراع ملی ، شرکت ما در تصویب گواهینامه پیشتاز است.
    با تمرکز بر روی صنعت برق خورشیدی خاموش شبکه و راه حل الکتریکی خودکار ، ما به طور مداوم در حال توسعه محصولات جدید برای تصاحب بازار بین المللی و داخلی هستیم. با توجه به محصولات رضایت بخش و خدمات پس از فروش خوب ، ما عمیقا مورد استقبال بازار خارج از کشور از جمله کشورهای اروپوئی ، جنوب شرقی هستیم آسیا ، خاورمیانه و آمریکای جنوبی.
    به گرمی از شریک تجاری بیشتری که با ما برای خریداران بین المللی ارائه می شود ، استقبال می کنیم ، محصولات با کیفیت را برای فروش آنلاین مشتریان ارائه می دهیم. ما هنوز بهترین نیستیم ، اما هدف ما این است که بهترین تامین کننده قابل اعتماد شما باشیم.

    بستن
محصولات
JYM-500W-B
JYM-300W-C
JYM-300W-B
JYM-600W-C
JYM-600W-B
JYM-500W-C
JYM-6000W-B
JYM-5000W-B