ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۱۵,Datong Road,Binhu District,Wuxi,Jiangsu,China
  • درباره ما : ما بسیار مفتخریم که شرکت را به شما معرفی می کنیم! یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات حمل و نقل مواد است. ما به مشتریان خود انتخاب بسیار متنوعی از حدود ۴۰۰ محصول برای کارگاه ، انبار ، حمل و نقل و غیره را ارائه می دهیم. محصولات اصلی ما جداول بالابر ، واگن برقی پلت فرم ، بالابر بلند ، استکر برقی ، استکر دستی ، استک کش طبل ، کامیون درام ، چنگال جرثقیل ، اسکیت متحرک است ، جمع کننده سفارش ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما بسیار مفتخریم که شرکت را به شما معرفی می کنیم! یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات حمل و نقل مواد است. ما به مشتریان خود انتخاب بسیار متنوعی از حدود ۴۰۰ محصول برای کارگاه ، انبار ، حمل و نقل و غیره را ارائه می دهیم. محصولات اصلی ما جداول بالابر ، واگن برقی پلت فرم ، بالابر بلند ، استکر برقی ، استکر دستی ، استک کش طبل ، کامیون درام ، چنگال جرثقیل ، اسکیت متحرک است ، جمع کننده سفارش ، جک هیدرولیک ، جک استیل ، و غیره ، علاوه بر محصولات استاندارد ما ، ما تجهیزات سفارشی نیز برای پاسخگویی به تقاضای ویژه مشتری تولید می کنیم.
    در سال ۲۰۱۰ با دو کارخانه با ۷۰۰۰ متر مربع و ۷۰ کارمند تاسیس شده است. در ۱۰ سال گذشته ، ما درگیر جذب محصولات و فن آوری های پیشرفته در جهان برای پیشرفت و توسعه خود هستیم. بر اساس تلاش جدی و خستگی ناپذیر خود ، ما به متخصص تجهیزات حمل و نقل مواد تبدیل شده ایم.
    ما روی کیفیت و ایمنی تمرکز می کنیم! هر محصول کنترل دقیق کیفیت و آزمایشات لازم را انجام می دهد. محصولات مورد ستایش و تأیید مشتریان قرار می گیرند. تولید دقیق ، قیمت رقابتی ، خدمات سریع و دوستانه باعث می شود که محصولات ما در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت ها و هزاران فرد خصوصی در سراسر جهان در کارهای روزمره مورد استفاده قرار گیرد.
    طی چند سال گذشته از تولید و مدیریت و اکتشاف ، سیستم مدیریت کیفیت خود را راه اندازی کرده است. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست را تصویب کردیم. همچنین به مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی می دهد و دارای گواهینامه بهداشت حرفه ای و سیستم مدیریت ایمنی است.
    ما می خواهیم شما را به همکاری با دعوت کنیم. این افتخار بزرگی خواهد بود که شما به عنوان شریک تجاری ما باشید.

    بستن
محصولات
لیفتراک پالت گالوانیزه
لیفتراک پالت
لیفتراک برای زمین های ناهموار
بالابر مکانیکی MR200
Mechanic Lifter سری MX
استکر دستی
میز بالابر
درام تراک DT300A·DT300B