ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۹۰۵.Niushan Business Building. LuCheng.۳۲۵۰۰۰. WenZhou. Zhejiang. China
  • درباره ما : شرکت تجارت بین المللی ونژو سانلو ، آموزشی ویبولیتین به طور رسمی در سال ۲۰۱۴ یک بخش فروش تجارت خارجی تأسیس کرد. دفتر مرکزی فروش این شرکت در ساختمان تجارت بین المللی نیوشان ، لوچنگ ، ​​ونژو واقع شده است. مشاغل اصلی این شرکت بشکه های تن ، بشکه های پلاستیکی ۲۰۰ لیتری ، شیرهای ، آداپتورها و اتصالات سریع است.کارخانه این شرکت با تولید سالانه ۱۸۰۰۰۰ بشکه ، ۲۰۰۰۰۰ بشکه پلاستیکی ۲۰۰ لیتری و ۸۰۰۰۰۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت بین المللی ونژو سانلو ، آموزشی ویبولیتین به طور رسمی در سال ۲۰۱۴ یک بخش فروش تجارت خارجی تأسیس کرد. دفتر مرکزی فروش این شرکت در ساختمان تجارت بین المللی نیوشان ، لوچنگ ، ​​ونژو واقع شده است. مشاغل اصلی این شرکت بشکه های تن ، بشکه های پلاستیکی ۲۰۰ لیتری ، شیرهای ، آداپتورها و اتصالات سریع است.
    کارخانه این شرکت با تولید سالانه ۱۸۰۰۰۰ بشکه ، ۲۰۰۰۰۰ بشکه پلاستیکی ۲۰۰ لیتری و ۸۰۰۰۰۰ شیر در پارک صنعتی ، استان جیانگ سو واقع شده است. ظرف داخلی درام از پلی اتیلن با چگالی بالا با وزن مولکولی فوق العاده بالا به عنوان ماده اولیه ساخته شده و با قالب گیری ضخیم پردازش می شود. قاب فلزی بیرونی درام با ورق های گالوانیزه با کیفیت بالا مهر ، جوش داده و مونتاژ می شود. کل محصول دارای مزایای بسیاری از جمله طراحی سبک و یکپارچه ، ایمنی برتر ، ظرفیت حمل قوی ، عمر طولانی و بازیافت است. پس از سالها توسعه ، این شرکت پایگاه های تولید یا انبارهایی را در شرق چین ، جنوب چین ، شمال چین و جنوب غربی چین. ضمن کاهش هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل ، محصولات و خدمات با کیفیت بالا را به راحتی و به سرعت در اختیار مشتریان قرار دهید. و اکنون بیش از ۶۰٪ به کشورهای اروپا ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی صادر می شود. این شرکت به فلسفه تجارت "مردم گرا ، صداقت و قابل اعتماد بودن" و اصل شرکت "نوآوری فنی ،" کیفیت اول ، مدیریت استاندارد و رضایت مشتری ". این شرکت با محصولات عالی ، قیمت مناسب و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان ما خدمات ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
مخزن 1000 لیتری IBC با شیر توپی
بشکه 200 لیتری درام آبی (55 گالن)
مخزن 1000 لیتری HDPE IBC (مشکی)
مخزن 1000 لیتری HDPE IBC
مخزن 1000 لیتری HDPE IBC
مخزن 1000 لیتری IBC با شیر پروانه ای
شیر پروانه ای شماره 4 ----شیر پروانه ای انتگرال پلاستیکی
شیر پروانه ای شماره 3 ----شیر پروانه ای انتگرال پلاستیکی
شیر پروانه ای شماره 2 ---- شیر پروانه ای رابط آلیاژ آلومینیوم
شیر پروانه ای شماره 5 ----شیر پروانه ای انتگرال پلاستیکی
شیر توپی شماره 5 ----شیر توپی رابط نایلونی
درپوش تنفسی شماره 1 ---1000BL IBC درپوش هواکش 163 (6 اینچ)