ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲-۶ NO.۹۴۸ Donxing Road, Hangzhou, Zhejiang P.R. China
  • درباره ما : متعهد به تحقیق و توسعه ، تولید و فروش انواع محصولات کاغذی تست عملکرد فیزیکی است. پوشش محصول: خمیر کاغذ ، کاغذ ، بسته بندی کارتن راه راه ، مقوا لانه زنبوری ، کاغذ محافظت از زاویه ، بسته بندی انعطاف پذیر پلاستیکی ، چاپ ، نساجی ، سیگار ، صنایع مکانیکی و الکتریکی.فناوری در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، در هانگ ژو ، استان ژجیانگ واقع شده است ، دارای یک دیدگاه بین المللی از تیم مدیریت ، تعدادی از متخصصا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متعهد به تحقیق و توسعه ، تولید و فروش انواع محصولات کاغذی تست عملکرد فیزیکی است. پوشش محصول: خمیر کاغذ ، کاغذ ، بسته بندی کارتن راه راه ، مقوا لانه زنبوری ، کاغذ محافظت از زاویه ، بسته بندی انعطاف پذیر پلاستیکی ، چاپ ، نساجی ، سیگار ، صنایع مکانیکی و الکتریکی.
    فناوری در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، در هانگ ژو ، استان ژجیانگ واقع شده است ، دارای یک دیدگاه بین المللی از تیم مدیریت ، تعدادی از متخصصان صنعت ابزار آزمایش و پرسنل فنی جوان را جمع آوری کرده است ، از جمله: پرسنل فنی ارشد و مدرک دانشگاهی بیش از ۹۰٪ این شرکت با داشتن یک تیم جوان و سرشار از شور و نشاط بی حد و حصر ، روند بین المللی آزمایش تجهیزات آزمایش را از نزدیک دنبال می کند و تجهیزات آزمایش هوشمند چند سری ، چند منظوره و هوشمند را با حقوق مالکیت معنوی مستقل با نوآوری فنی برجسته و خلاقیت فراوان توسعه می دهد. این شرکت با مجوز تولید ابزار اندازه گیری استان ژجیانگ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را در سال ۲۰۰۹ به دست آورد. این یک شرکت فناوری پیشرفته در سطح دولت و یک شرکت فناوری پیشرفته در سطح استان ژجیانگ است. این مرکز تحقیق و توسعه فناوری در شهر هانگزو دارد. این شرکت در حال حاضر ۱۶ محصول نرم افزاری در سطح کشور ، ۹ حق ثبت اختراع ملی و بیش از ۲۰ حق چاپ نرم افزار ملی را در اختیار دارد. این شرکت کمیته استاندارد صنعت کاغذ ، کمیته بسته بندی محصولات کاغذی فدراسیون بسته بندی چین ، عضو کمیته زندگی چین ، انجمن تخصصی ساخت چین است اعضای کمیته کاغذ کاغذ ، شرکت عضو انجمن کاغذ سازی ژجیانگ ، شرکت عضو انجمن بسته بندی در استان ژجیانگ و کاغذ بسته بندی شهر چونگ کینگ در مناطقی مانند عضو انجمن شرکت. برای بقا با کیفیت تلاش می کند ، به دنبال توسعه با نوآوری است "، فن آوری محصول در سطح داخلی پیشرو ، برخی از محصولات به سطح پیشرفته بین المللی رسیده اند ، محصول پرفروش ترین محصول داخلی و جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آفریقا و آمریکای جنوبی ، مانند ایالات متحده ، کانادا ، مکزیک ، پرو ، آرژانتین ، برزیل ، مالزی ، ویتنام ، تایلند ، اندونزی ، سنگاپور ، استرالیا ، ایران ، ایتالیا ، بلغارستان ، تونس ، مراکش ، آفریقای جنوبی و سایر کشورها. فن آوری پیشرفته ، مدیریت دقیق ، محصولات عالی ، خدمات صمیمانه ، فن آوری در بازار برای ایجاد شهرت خوب ، به رسمیت شناختن و اعتماد اکثر مشتریان ، محصولات در سراسر جهان ، با نام تجاری معروف جهانی ، کیمبرلی کلارک ، پاناسونیک ، سامسونگ ، مری کی و غیره ، ، اما و غیره دارای یک رابطه همکاری دوستانه طولانی مدت هستند. در عین حال ، تجهیزات تست بسته بندی کاغذ سازی و پشتیبانی فنی برای دانشگاه های مشهور داخلی را نیز فراهم می کند: دانشگاه ، موسسه جنگلداری نانجینگ ، موسسه فناوری جنوب چین ، دانشگاه علم و فناوری چین ، دانشگاه علم و صنعت ، دانشگاه جنوبی جنگلداری و فناوری ، دانشگاه ژجیانگ علم و فناوری ، دفاتر نظارت بر کیفیت و فنی ، دفاتر بازرسی و قرنطینه و غیره. کیفیت بالا ، اشتراک جهانی ، فناوری که به "واقع بینانه ، ابتکاری ، پیشگام ، کارآفرین" پیوست مفهوم اصلی ، تلاش برای ایجاد فن آوری و مدیریت نوآوری به عنوان ویژگی های فرهنگ سازمانی. با روحیه منحصر به فرد نوآوری ، پشتکار و کیفیت عالی و همچنین آگاهی تیمی و فداکاری قوی برای ایجاد ارزش برای مشتریان.
    ما در تلاشیم تا یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات کاغذی در جهان باشیم ، پرچم نوآوری مستقل را بالا نگه داریم ، کیفیت را به عنوان ریشه و تقاضای مشتری را به عنوان هدف در نظر بگیریم و برای ایجاد یک مارک جهانی از ابزار آزمایش چینی با هم کار کنیم.

    بستن