ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCIfHInN1_I69Q7ANQMGxLOQ
  • آدرس : Floor ۷, Building ۱, Zhengzhong Science and Technology Park, Fuyong Street, Baoan District, Shenzhen City, China. PO: ۵۱۸۱۰۳
  • درباره ما : یک شرکت جامع با ۳ شرکت تابعه زیر مجموعه است که با تمرکز بر تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش ابزار اندازه گیری دقیق و سنسورها. این شرکت شرکت های پیشرفته با ده ها حق مالکیت معنوی مستقل داخلی و خارجی است. ما به طور مشترک توسط موسسات سرمایه گذاری خطرپذیر و کارشناسان ارشد صنعت ، دانشمندان و مهندسان تاسیس شده ایم ، انواع فن آوری اندازه گیری و کنترل سنسور به عنوان یک شرکت هسته گرا است.محصولات ما عمد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت جامع با ۳ شرکت تابعه زیر مجموعه است که با تمرکز بر تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش ابزار اندازه گیری دقیق و سنسورها. این شرکت شرکت های پیشرفته با ده ها حق مالکیت معنوی مستقل داخلی و خارجی است. ما به طور مشترک توسط موسسات سرمایه گذاری خطرپذیر و کارشناسان ارشد صنعت ، دانشمندان و مهندسان تاسیس شده ایم ، انواع فن آوری اندازه گیری و کنترل سنسور به عنوان یک شرکت هسته گرا است.
    محصولات ما عمدتاً شامل ضخامت سنج پوشش ، ضبط کننده یکبار مصرف دمای ، ضبط کننده داده دما و رطوبت ، متر اندازه گیری کیفیت هوا و محیط ، دستگاه ثبت اطلاعات حرفه ای ، دماسنج و غیره می باشد. محصولات ما به طور گسترده ای در آزمایش خودرو ، حمل و نقل زنجیره ای دارو و غذا ، ذخیره سازی ، مهندسی بیولوژیک ، صنایع دارویی و غذایی ، تولید تجهیزات ، درمان سطح ، م تحقیقاتی علمی و آزمایشگاه ها ، بهداشت محیط زیست در خانه ، فوق العاده استفاده می شود فضای پاک ، بیمارستان ها ، مدارس و سایر زمینه ها. این محصولات به خارج از کشور صادر می شوند و از نفوذ بالایی در بازار برخوردار هستند.ما درگیر فناوری حسگر هستیم ، از جمله ضخامت ، دما ، رطوبت ، دی اکسید کربن ، ، فرمالدئید ، آلودگی ، فشار ، سیگنال های فرآیند. ما نوآوری کرده و از لحاظ اقتصادی بلوتوث ، لورا ، ، سرویس های ابری و سایر فناوری های را در محصولات ادغام می کنیم و تجربه بسیار هوشمندانه فناوری را به مشتریان می رسانیم.
    ما بیش از ۱۰ سال تکنولوژی و انباشت محصول داریم. ما فناوری حسگرهای مختلفی را وارد محصولات می کنیم ، کاربر بدون هیچ مفهوم پیچیده ای از این محصولات استفاده خواهد کرد. مزیت اصلی ما کیفیت بالا و دقیق خدمات پیش فروش و خدمات پس از فروش است. اگر قصد پیدا کردن یک محصول عالی را دارید ، ما باید بهترین انتخاب شما باشیم و شگفتی های بیشتری برای شما به همراه خواهیم آورد.

    بستن
محصولات
ضخامت سنج پوشش با دقت بالا EC-770S
YMP-10D دیتا لاگر دمای pdf چندکاره با LCD
YDP-20 اطلاعات ثبت کننده PDF دما و رطوبت
ثبت کننده داده با دمای بالا YPL-10
YEM-70 ترمو رطوبت سنج با فشار هوا
دیتا ثبت کننده دمای ترموکوپل YET-610/610L با دقت بالا
رطوبت سنج چوب YW-212
سطح صدا YW-532/YW-532X
PH متر YW-612/612L
شوری سنج YW-622
دماسنج غذا YW-122L
سرعت سنج دیجیتال هوشمند YW-762/762J/762F