ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۲ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/lascarlog
  • آدرس : ۸/F, China Aerospace Centre, ۱۴۳ Hoi Bun Road, Kwun Tong, Hong Kong
  • درباره ما : شرکت لاسکار الکترونیک که در سال ۱۹۷۷ شکل گرفت ، زندگی خود را در یک گاراژ در اسکس انگلیس آغاز کرد و طیف وسیعی از کنتورهای صفحه دیجیتال و منابع تغذیه مکمل را طراحی و تولید می کند. در سال ۱۹۸۰ ، با فروش قابل توجه فروش ، این شرکت از اسکس به محل فعلی خود در ، انگلستان که دفتر مرکزی آن هنوز مستقر است ، نقل مکان کرد.در سال ۱۹۹۴ ، این شرکت با معرفی اولین داده خود محدوده فعلی نمایشگرهای دیجیتال و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لاسکار الکترونیک که در سال ۱۹۷۷ شکل گرفت ، زندگی خود را در یک گاراژ در اسکس انگلیس آغاز کرد و طیف وسیعی از کنتورهای صفحه دیجیتال و منابع تغذیه مکمل را طراحی و تولید می کند. در سال ۱۹۸۰ ، با فروش قابل توجه فروش ، این شرکت از اسکس به محل فعلی خود در ، انگلستان که دفتر مرکزی آن هنوز مستقر است ، نقل مکان کرد.
    در سال ۱۹۹۴ ، این شرکت با معرفی اولین داده خود محدوده فعلی نمایشگرهای دیجیتال و منابع تغذیه را گسترش داد.
    در سال ۱۹۹۷ ، این شرکت اولین فعالیت مستقیم خود در ایالات متحده را در ساوانا ، جورجیا آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ تأسیسات خود را به اری ، پنسیلوانیا که هنوز هم اقامت دارد ، منتقل کرد.
    در سال ۲۰۱۰ ، این شرکت با خرید یک دفتر در ، هنگ کنگ ، از آنجا که شرکت تجهیزات تولیدی و با کیفیت خود را هدایت می کند ، بخشهای تولید و خرید خود را ادغام کرد.
    در سال ۲۰۱۵ ، لاسکار یک مرکز توزیع جهانی اختصاصی در سالزبری ، انگلستان افتتاح کرد که از آنجا قطعات آن به مشتریان و توزیع کنندگان در سراسر جهان منتقل می شود.
    امروز این شرکت از چهار سایت مستقیم جهانی در انگلستان ، ایالات متحده و هنگ کنگ فعالیت می کند و محصول خود را مستقیماً به مشتریان در سراسر جهان و از طریق شبکه بیش از ۱۰۰ توزیع کننده و فروشنده جهانی ارائه می دهد.
    یک شرکت معتبر است که اطمینان حاصل می کند شیوه های تجاری ما با بهترین استانداردهای ممکن انجام می شود.

    بستن
محصولات
دیتا لاگر USB با نمایشگر
ثبت کننده داده های دمای محیط متصل به ابر WiFi
مانیتور دما با هشدارهای پیامکی
مانیتور دما با هشدار ایمیل
سنسور دمای لوله با باتری
راه حل های ثبت اطلاعات - بروشور کامل محصول
USB: نظارت بر جمعیت خفاش
وای فای: مرکز تولید پیشرفته
وای فای: موزه کاخ هنگ کنگ
WiFi: 900 واکسن کووید ذخیره شده
USB: پرورش آخوندک نمازی
USB: نظارت بر واکسن دامپزشکی