ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴-۱, Hong Kong Garden B, Dongli Dist, Tianjin, China
  • درباره ما : گروه ۲۵ سال پیش در تیانجین / چین تاسیس شد و از آن زمان به طور مداوم در حال رشد است. در سال ۲۰۱۷ ، تیانجین به عنوان یک بخش از شرکت مادر ما تاسیس شد که متخصص در تهیه ابزار دقیق ابزار دقیق ، نقشه برداری و لوازم جانبی تولید شده توسط کارخانه های عضو گروه خود ما است.از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۶ ، گروه خدمات انعطاف پذیر ارائه می دهدتجویز شده ، مانند تولید توسط ، تجارت یا تدارکات نزدیک به زمینه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه ۲۵ سال پیش در تیانجین / چین تاسیس شد و از آن زمان به طور مداوم در حال رشد است. در سال ۲۰۱۷ ، تیانجین به عنوان یک بخش از شرکت مادر ما تاسیس شد که متخصص در تهیه ابزار دقیق ابزار دقیق ، نقشه برداری و لوازم جانبی تولید شده توسط کارخانه های عضو گروه خود ما است.
    از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۶ ، گروه خدمات انعطاف پذیر ارائه می دهد
    تجویز شده ، مانند تولید توسط ، تجارت یا تدارکات نزدیک به زمینه هایی مانند نقشه برداری ، اندازه گیری ، مهندسی عمران و آموزش حرفه ای. ما به خود خدمات و تأمین نیازها و انتظارات متنوع و فزاینده نمایندگی های مجاز ، فروشندگان و خریداران در سراسر جهان را می بالیم.
    ما به عنوان یک سازمان دارای گواهینامه ، رضایت مشتری را متمرکز کرده ایم
    از طریق تلاش ما برای دستیابی به کیفیت تضمین شده ، قیمت مناسب ، خدمات حرفه ای و نوآوری مداوم.
    بیست و پنجمین سالگرد بسیار خاص و هیجان انگیز ، تولید کننده قابل اعتماد و شریک تجاری جهانی شما برای بررسی و اندازه گیری را با ما جشن بگیرید!

    بستن