ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : room ۱۰۰۴ xinxing busiess building, tengzhou, shadong china
  • درباره ما : متخصص در تهیه انواع ماشین آلات ، ماشین آلات ، لوازم جانبی ماشین. با سالها تجربه در صادرات ماشین آلات ، ما نه تنها می توانیم محصولات با کیفیت پایدار را به مشتریان خود ارائه دهیم ، بلکه خدمات عالی را نیز ارائه می دهیم.منبع:۱. به عنوان یک تامین کننده ماشین برای سالها ، ما آگاه هستیم که کیفیت آن قابل قبول است ، کیفیت آن ضعیف است ، ما همیشه می توانیم دقیقا به خواسته های مشتریان خود پاسخ دهیم. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص در تهیه انواع ماشین آلات ، ماشین آلات ، لوازم جانبی ماشین. با سالها تجربه در صادرات ماشین آلات ، ما نه تنها می توانیم محصولات با کیفیت پایدار را به مشتریان خود ارائه دهیم ، بلکه خدمات عالی را نیز ارائه می دهیم.
    منبع:
    ۱. به عنوان یک تامین کننده ماشین برای سالها ، ما آگاه هستیم که کیفیت آن قابل قبول است ، کیفیت آن ضعیف است ، ما همیشه می توانیم دقیقا به خواسته های مشتریان خود پاسخ دهیم. با مدت زمان طولانی و رابطه عمیق با کارخانه ، به عنوان یک صادر کننده ، می توانیم قیمت های بهتری را بدست آوریم که نقشی اساسی در رقابت بازار دارند ... توسعه ما از آینده مشتری ها در حال رشد است.
    ۲. ما همچنین محصولات را دنبال می کنیم ، همیشه می توانیم محصولات تازه توسعه یافته را به مشتریان خود پیشنهاد دهیم تا بازار متغیر را برآورده کنیم.
    ۳. با تجربه ، ما همچنین می توانیم بهبود محصولات مشتریان را برآورده کنیم
    برخی از مکان ها را دقیقاً تأمین نیازهای مشتری تغییر دهید.
    کنترل کیفیت
    ما مهندس خود را داریم که بیش از سالها تجربه حرفه ای دارد و حرفه ای آموزش دیده است. مهندسان آموزش دیده ما نه تنها می توانند کالا را از طرف شرکت برای مشتریان بررسی کنند بلکه کلیه پیوندهای فرآیند تولید را نیز ردیابی می کنند.
    خدمات پس از فروش
    ما تضمین می کنیم که همه محصولات می توانند بدون خطا به مدت یک سال از تاریخ خرید استفاده شوند. در طول مدت ضمانت ما ، کلیه مشتریان از خدمات رایگان تعمیر قطعات معیوب بهره مند می شوند. این ضمانت نامه در مورد نقصی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در استفاده و تعمیر یا نگهداری نامناسب قابل ردیابی است ، اعمال نمی شود.
    خدمات مشتری
    ما می توانیم به مشتریان تضمین سریع خدمات پس از فروش را ارائه دهیم. برای رسیدن به این نکته ،
    در مورد سوالات شما ، از جمله سوالات رزرو قطعات یدکی ، تغییر کیفیت ، استعلام قیمت ، تأیید زمان تحویل ، ما تمام تلاش خود را می کنیم که ظرف ۲۴ ساعت پس بگیریم.
    سود مشتری همیشه اولین است زیرا ما باید منحصر به فرد ، مراقب ، سریعتر ، انعطاف پذیر ، به دلیل نیاز مشتری ، انتظار ، تأثیر ، پس از آن ممکن است آینده ای درخشان داشته باشیم.
    ما در ساخت و تهیه انواع ماشین آلات فلزکاری ، ابزار و لوازم جانبی ، ابزار اندازه گیری مشغول هستیم. با داشتن تجربه غنی در صادرات و تولید ، ما همیشه بیشتر به پاسخ سریع پرس و جو ، کنترل دقیق کیفیت ، زمان تحویل دقیق ، خدمات پس از فروش سریع ، همچنین برای بهترین قیمت برای مشتریان خود توجه می کنیم ، همچنین ما گواهینامه بیشتری مانند ، م. امیدوارم از این فرصت برای تجارت مستقیم با شما استفاده کنم.
    * ساخت و تهیه انواع دستگاه های حفاری و فرز ، برجک
    آسیاب،
    * ساخت انواع تراش تختخواب شکاف و تهیه لوازم جانبی متنوع.
    *** ساخت انواع محصولات ورق فلزی دستی

    بستن