ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۶۱۷&۶۱۸,Kuncheng Building Xinglong Road,Huli District, Xiamen City,Fujian Province ,China
  • درباره ما : شرکت با تکنولوژی پیشرفته و سازنده حرفه ای انواع بلبرینگ است. مزیت ما این است که نیازهای ویژه مشتری را در هر برنامه با استفاده از انواع مختلف ترکیب مواد برآورده کنیم. شرکت ما عمدتا یاطاقان چرخ چرخ ، یاطاقان توپ ، شیار عمیق ، یاطاقان توپ ، یاطاقان توپ ، یاطاقان های سوزنی ، یاطاقان غلتک مخروطی ، یاطاقان های بالش و یاطاقان های توپ را تأمین می کند ...با توسعه سالها ، یک تیم کار و مهندسی سلطنت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت با تکنولوژی پیشرفته و سازنده حرفه ای انواع بلبرینگ است. مزیت ما این است که نیازهای ویژه مشتری را در هر برنامه با استفاده از انواع مختلف ترکیب مواد برآورده کنیم. شرکت ما عمدتا یاطاقان چرخ چرخ ، یاطاقان توپ ، شیار عمیق ، یاطاقان توپ ، یاطاقان توپ ، یاطاقان های سوزنی ، یاطاقان غلتک مخروطی ، یاطاقان های بالش و یاطاقان های توپ را تأمین می کند ...
    با توسعه سالها ، یک تیم کار و مهندسی سلطنتی ایجاد کرده است. امکانات پیشرفته تولید ، امکانات عالی کیفیت کیفیت ، سیستم دقیق کنترل کیفیت و قابلیت فراوان تحقیق و توسعه ، پایه بسیار محکمی برای پیشرفت مداوم شرکت ایجاد کرده است. این شرکت بر "مردم گرا" و نوآوری متمرکز است و به طور فعال نخبگان را هنگام آموزش استخدام جمع می کند. این شرکت به منظور پاسخگویی به انواع مختلف خواسته ها ، به تولید محصولات جدید ادامه می دهد.
    در سال ۲۰۱۱ ، این شرکت خط تولید ریخته گری کاملاً اتوماتیک ، خط مونتاژ بلبرینگ اتوماتیک و ماشین آلات پردازش خودکار مسکن با حقوق مالکیت معنوی خود را ارائه داده است (حق ثبت اختراع در انتظار است). با شروع به کار ماشین آلات سنگ زنی سوراخ ، دقت ابعاد ، گردی و زبری قطر داخلی محفظه یاتاقان به طور قابل توجهی بهبود می یابد. بنابراین درجه دقت محصول ما را به همان سطح از مارک های برتر هدایت کنید. با تلاش چندین ساله ، این شرکت با موفقیت به یک شرکت با تکنولوژی بالا و جدید از یک کارخانه پرتلاش تبدیل شده و به نیاز "حذف کربن کم و محیط زیست دوستانه" دست یافته است.
    محصولات ما به طور گسترده ای برای کشاورزی ، نساجی ، معدن ، مواد غذایی و آشامیدنی ، دارویی ، فرآوری شیمیایی ، چاپ ، رنگرزی ، فرودگاه ، هواپیمایی ، تهویه مطبوع و انواع دستگاه های انتقال و نورد استفاده می شود. یک شبکه توزیع کننده داخلی و مرکز توزیع در سراسر چین وجود دارد ، محصولات ما در سراسر جهان صادر می شود. به دلیل کیفیت خوب از شهرت خوبی برخوردار است.

    بستن