ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room No.۱۰۰۱ Wenzhou Fortune Center,Station Road, Wenzhou, China
  • درباره ما : در ساخت و تهیه محصولات الکتریکی ولتاژ پایین و محصولات روشنایی تخصص دارد. این محصولات قابل اعتماد و راه حل های یک مرحله ای را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.در سال ۱۹۹۴ ، آقای رونالد لی ، رئیس ، وارد حوزه برق پایین ولتاژ شد و به تدریج را تأسیس کرد. در ۲۷ سال گذشته ، با تمرکز بر نام تجاری ، تجارت را گسترش داده و شبکه را بزرگتر کرده است. امروز ، دارای یک شبکه حرفه ای است که از چندین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ساخت و تهیه محصولات الکتریکی ولتاژ پایین و محصولات روشنایی تخصص دارد. این محصولات قابل اعتماد و راه حل های یک مرحله ای را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
    در سال ۱۹۹۴ ، آقای رونالد لی ، رئیس ، وارد حوزه برق پایین ولتاژ شد و به تدریج را تأسیس کرد. در ۲۷ سال گذشته ، با تمرکز بر نام تجاری ، تجارت را گسترش داده و شبکه را بزرگتر کرده است. امروز ، دارای یک شبکه حرفه ای است که از چندین شرکت و شعبه برای تولید ، بازرسی کیفیت ، تحقیق و توسعه محصول ، ارتقا نام تجاری و تجارت بین المللی تشکیل شده است. دائما در تلاش است تا دامنه محصول را گسترش و کامل کند. اکنون ما محصولات الکتریکی بسیار متنوعی از جمله قطع کننده مدار ، سوئیچ ، رله ، کنتاکتور ، تثبیت کننده ، صفحه توزیع ، کنتور پانل و سایر دستگاه های توزیع و کنترل برق داریم. در مورد محصولات نورپردازی ، چراغهای و فلورسنت متنوعی برای مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی وجود دارد.

    بستن