ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : YOULI MANSION, NO.۳۵۲-۳۸۸ SANLI ROAD,LIUSHI TOWN YUEQING CITY ,ZHEJIANG PROVINCE, CHINA
  • درباره ما : شرکت برق در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است که در زمینه قطع کننده مدار ، جعبه توزیع ، کنتاکتور ، سوئیچ دوار ، سوکت پلاگین صنعتی ، اینورتر خورشیدی و غیره تخصص دارد.محصولات با داشتن یک شبکه بازاریابی گسترده به اروپا ، آمریکا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، هنگ کنگ و مناطق دیگر صادر می شوند و از شهرت بالایی در بازار بین المللی برخوردار هستند.شرکت ما همچنین تجربه زیادی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و فرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت برق در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است که در زمینه قطع کننده مدار ، جعبه توزیع ، کنتاکتور ، سوئیچ دوار ، سوکت پلاگین صنعتی ، اینورتر خورشیدی و غیره تخصص دارد.
    محصولات با داشتن یک شبکه بازاریابی گسترده به اروپا ، آمریکا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، هنگ کنگ و مناطق دیگر صادر می شوند و از شهرت بالایی در بازار بین المللی برخوردار هستند.
    شرکت ما همچنین تجربه زیادی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و فروش محصولات الکترونیکی با کیفیت بالا دارد. ما به برخی از نمایشگاه های بین المللی و شناخته شده مانند نمایشگاه برق مکزیک ، نمایشگاه کالاهای صادراتی کانتون ، نمایشگاه انرژی و انرژی خاورمیانه و آفریقا و غیره پیوسته ایم.
    با آگاهی کامل از اهمیت شغل خود در آسایش و امنیت مردم ، ما مصمم هستیم که دامنه خود را گسترش دهیم و کیفیت و ایمنی محصولات خود را ارتقا دهیم. بخش تحقیق و توسعه ما با این دیدگاه کار خود را تمدید می کنند.
    ما همیشه کیفیت و خدمات را اولین کار خود می دانیم .در قرن جدید با چالش ها و همکاری های بیشتری روبرو خواهیم شد. اصل شرکت ما "استفاده حداکثر از انرژی خود" است. خوش آمدید به همکاری با برای ساختن فردای بهتر.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
GW1 ELU-63
قطع کننده مدار مشکی THQL
بازساز خودکار LMT51RS
دستگاه محافظ برق NDU1-20
محافظ برق NDU3
NDU1-100 SPD
محافظ برق NDU1-80
برقگیر NDU1-60
LCB1-100 MCB
مینی مدار شکن DZ47-63
NDU7 2P 4P SPD
رله تایمر دیجیتال 1224 ساعته LEM-D2