ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. A۲۵-۱ Huading Industrial Park, Hannan District, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : کارخانه ما یکی از اولین شرکت هایی است که در چین تولید ، طراحی و ساخت تجهیزات انتقال قدرت و انتقال ولتاژ بالا را انجام می دهد. ما از نزدیک با متخصصان و اساتید موسسه تحقیقات برق الکتریکی شبکه دولتی ، دانشگاه ووهان و سایر واحدهای تحقیقات علمی همکاری می کنیم ، این شرکت اکنون به یک موسسه مشترک تحقیق علمی ، توسعه ، تولید ، فروش و نصب تبدیل شده است.کارخانه ما در پارک صنعتی ووهان هوادینگ واقع شد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ما یکی از اولین شرکت هایی است که در چین تولید ، طراحی و ساخت تجهیزات انتقال قدرت و انتقال ولتاژ بالا را انجام می دهد. ما از نزدیک با متخصصان و اساتید موسسه تحقیقات برق الکتریکی شبکه دولتی ، دانشگاه ووهان و سایر واحدهای تحقیقات علمی همکاری می کنیم ، این شرکت اکنون به یک موسسه مشترک تحقیق علمی ، توسعه ، تولید ، فروش و نصب تبدیل شده است.
    کارخانه ما در پارک صنعتی ووهان هوادینگ واقع شده است (منطقه توسعه اقتصادی و فناوری هوبئی) ، بیش از ۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد ، محصولات اصلی شامل: دستگاه تست تشدید سری ، سیستم تست ، ولتاژ بالا ترانسفورماتور تست ، ژنراتور جریان قوی ، ژنراتور برق سه فرکانسی ، دستگاه تست ولتاژ القایی چند فرکانسی ، دستگاه تست ولتاژ و سایر ابزارهای تست مقاومت در برابر عایق. محصولات عمدتا در بخش تأمین برق ، نیروگاه ، ساخت نیرو ، راه آهن ، نفت ، شیمیایی ، متالورژی ، ذغال سنگ و سایر بخشها مورد استفاده قرار می گیرند.
    محصولات برتر در کارخانه: دستگاه آزمون فرکانس رزونانس سری ، سیستم تست ، فروش سالانه وی بیش از ۲۰۰ مجموعه است ، مجموعه تست رزونانس و سیستم تست می توانند سطح پیشرو بین المللی را برآورده کنند. این عامل در سالهای اخیر به توسعه بازارهای خارج از کشور ادامه داده است و برخی از بهترین محصولات آن به اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی و سایر کشورها صادر شده است که مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.
    کارخانه ما همیشه کیفیت را به عنوان خط نجات ، کیفیت محصول ، کیفیت کار و کیفیت خدمات کاملا مطابق با سیستم مدیریت قرار داده است.
    کارخانه ما مانند همیشه به حقیقت جویی ، حقیقت جویی ، پالایش ، نوآوری ، پایبندی به فن آوری به عنوان یک مزیت ، تضمین کیفیت ، یکپارچگی برای پیروزی در بازار ، نوآوری و توسعه پایبند خواهد بود. اختصاص داده شده به بخش برق ، کارخانه ها و معادن بزرگ ، کارگران آزمایش برق برای ارائه محصولات درجه یک ، خدمات درجه یک.
    هدف کارخانه: فناوری پیشرو ، کیفیت اول ، صداقت ، همکاری برنده!

    بستن
گواهی نامه ها
مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست
گواهی مدیریت سیستم کیفیت
مجوز کسب و کار
محصولات
مجموعه تست تشدید فرکانس متغیر HMCXZ
دستگاه تست رزونانس مقاومت AC کابل (600kVA/600kV)
تستر رزونانس قابل تنظیم سری HMCXL
تستر رزونانس فرکانس توان قابل تنظیم سری HMCXL
مجموعه تست HV تخلیه جزئی SF6
سیستم تست ولتاژ بالا بدون تخلیه جزئی GTU