ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Guihua Road, Baihuashan Industry Zone, Wuyi County, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : در شهر ووی واقع شده است ، که از شهرت "سرزمین فلوریت و چشمه آب گرم" برخوردار است ، علاوه بر این به شهرهای بندری به راحتی تجارت و غیره ، نینگبو ، شانگهای نزدیک است.شرکت بازرگانی صنعتی ، با مسئولیت محدود یک شرکت با فناوری پیشرفته است که به فروش توسعه تحقیقات علمی ، ساخت ، تجارت می پردازد.محصول اصلی: ترازوی الکترونیکی قیمت ، ترازوی الکترونیکی ، ترازوی شمارش الکترونیکی ، ترازوی الکترونیکی ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر ووی واقع شده است ، که از شهرت "سرزمین فلوریت و چشمه آب گرم" برخوردار است ، علاوه بر این به شهرهای بندری به راحتی تجارت و غیره ، نینگبو ، شانگهای نزدیک است.
    شرکت بازرگانی صنعتی ، با مسئولیت محدود یک شرکت با فناوری پیشرفته است که به فروش توسعه تحقیقات علمی ، ساخت ، تجارت می پردازد.
    محصول اصلی: ترازوی الکترونیکی قیمت ، ترازوی الکترونیکی ، ترازوی شمارش الکترونیکی ، ترازوی الکترونیکی ، مقیاس آویز الکترونیکی ، چاقوی بارگیری ، ابزار الکترونیکی و غیره "دقت ، سرعت ، تثبیت" ، ما سعی می کنیم خواسته های مشتریان مختلف را برآورده کنیم.
    مبتنی بر فناوری پیشرفته هستند و از نظر کیفیت زنده می مانند. برای همگام شدن با روند بازار ، تیم تحقیق و توسعه ما با انتشار مدل های جدید هر ساله کاتالوگ ما را به روز می کند. کالاهای ما که دارای عملکرد عالی و بهترین قیمت هستند ، توسط مشتریان بیشتری تأیید و وابسته می شوند.
    اولین انتخاب شماست. ما صمیمانه منتظر همکاری با شرکت های داخلی و خارجی هستیم.

    بستن