ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲nd FLOOR,ZONGHE BUILDING,NO.۲۲۶۹ KAITUO ROAD, HI-TECH ZONE, JINAN, CHINA
  • درباره ما : ک شرکت تولیدی است که دفتر مرکزی آن در پکن ، چین واقع شده و دارای دفاتر مستقر در جینان ، شانگهای ، شنژن ، شنیانگ ، ووهان و چنگدو است. دوربین های لیزری و حرارتی را طراحی و تولید می کند. با نوآوری مداوم و با نوآوری مداوم ، موقعیت خود را در خط مقدم صنعت امنیت حفظ می کند. و اگر به دنبال یک سیستم امنیتی به طور خاص طراحی شده ، سپس برای کمک به شما وجود دارد. سفارشی سازی همیشه یکی از لبه های ما ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ک شرکت تولیدی است که دفتر مرکزی آن در پکن ، چین واقع شده و دارای دفاتر مستقر در جینان ، شانگهای ، شنژن ، شنیانگ ، ووهان و چنگدو است.
    دوربین های لیزری و حرارتی را طراحی و تولید می کند. با نوآوری مداوم و با نوآوری مداوم ، موقعیت خود را در خط مقدم صنعت امنیت حفظ می کند. و اگر به دنبال یک سیستم امنیتی به طور خاص طراحی شده ، سپس برای کمک به شما وجود دارد. سفارشی سازی همیشه یکی از لبه های ما بوده است. با ساخت دوربین های با کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی شهرت خوبی کسب کرده است. دوربین های تولید شده توسط به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند فرودگاه ، میدان نفتی ، شهر امن ، جستجو و نجات ، تشخیص دما ، ناوبری ، راه آهن ، آزادراه ، و جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها.
    ما را دنبال کنید ، و ما شما را به چشم انداز دیگری خواهیم رساند.

    بستن