ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Standard Factory,Qian Road,Yongzhong Street, Longwan District, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت سخت افزار دقیق در سال ۱۹۹۶ در استان ژجیانگ ، چین واقع شده است.ما تولید کننده حرفه ای ترمینال های برنجی ، مهر زنی قطعات و قطعات دقیق هستیم. محصولات ما به طور گسترده ای در سخت افزار ، اتصال ، بلوک های ترمینال و منطقه الکترونیکی استفاده می شود. ما سالهاست که تامین کننده بسیاری از شرکت های معروف هستیم ، مانند شرکت ، دانمارک ، شرکت آمریکایی و غیره محصولات ما همیشه با کیفیت خوب و با قیمت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سخت افزار دقیق در سال ۱۹۹۶ در استان ژجیانگ ، چین واقع شده است.
    ما تولید کننده حرفه ای ترمینال های برنجی ، مهر زنی قطعات و قطعات دقیق هستیم. محصولات ما به طور گسترده ای در سخت افزار ، اتصال ، بلوک های ترمینال و منطقه الکترونیکی استفاده می شود. ما سالهاست که تامین کننده بسیاری از شرکت های معروف هستیم ، مانند شرکت ، دانمارک ، شرکت آمریکایی و غیره محصولات ما همیشه با کیفیت خوب و با قیمت مناسب توسط مشتریان ما به خوبی دریافت می شود.
    فلسفه مدیریت ما یکپارچگی است ، ما بیش از ۱۰ سال بر این فلسفه پایداری می کنیم و بسیاری از مشتریان به ما اعتماد می کنند. ما هنوز در حال توسعه هستیم ، ما می خواهیم با شما که برای منافع متقابل و متقابل ما فلسفه یکسانی دارید ، ارتباط تجاری برقرار کنیم.

    بستن