ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ROOM ۸۰۳, CHEVALIER HOUSE, ۴۵-۵۱ CHATHAM ROAD SOUTH, TSIM SHA TSUI, KOWLOON, HONG KONG
  • درباره ما : در یکی از چهار شهر رده برتر چین - شنژن واقع شده است. شرکت ما از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۹۸ به سرعت رشد کرده است. و همچنین ، ما در زمینه تحقیق و توسعه محصولات امنیتی متمرکز شده ایم (مانند دوربین بدن پلیس ، ایستگاه اتصال ، نرم افزار مدیریت داده ، زنگ درب ویدئو ، دوربین نور ، و غیره) شرکت ما یک شرکت تولیدی فنی است که شامل تولید ، ، فروش ، خدمات است. این شرکت سیستم مدیریت کیفیت و چندین گواهی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در یکی از چهار شهر رده برتر چین - شنژن واقع شده است. شرکت ما از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۹۸ به سرعت رشد کرده است. و همچنین ، ما در زمینه تحقیق و توسعه محصولات امنیتی متمرکز شده ایم (مانند دوربین بدن پلیس ، ایستگاه اتصال ، نرم افزار مدیریت داده ، زنگ درب ویدئو ، دوربین نور ، و غیره) شرکت ما یک شرکت تولیدی فنی است که شامل تولید ، ، فروش ، خدمات است. این شرکت سیستم مدیریت کیفیت و چندین گواهینامه شاخص محصول را تصویب کرده است و می تواند به طور موثر فناوری تخصصی خدمات سفارشی را ارائه دهد تا بتواند نیازهای مشتریان را برآورده کند.
    از سال ۲۰۰۶ تاکنون ، دارای ۱۲ سال توسعه بازار چین ، فروش ، خدمات ، انباشت و خلاصه است. محصولات ما با اکثر بازاریابان چینی و ادارات دولتی (مانند پلیس ، آتش نشانی ، گمرک ، ارتش ، مدیریت شهر ، بخش ترافیک ، مدرسه ، کارخانه ها و مین ها و غیره) پوشش داده شده است.
    و در حال گسترش و اجرای تجارت خود در بازارهای بین المللی است. محصولات ما به سراسر جهان مانند ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، برزیل ، روسیه ، استرالیا ، ویتنام ، لهستان ، تایلند ، مالزی و غیره صادر شده است. همچنین از محصولات ، کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات ستایش مشتری بین المللی.
    ما به جلو حرکت می کنیم
    با ارائه یک راه حل یکپارچه عمودی کمک می کند تا محصولات سریعتر و با هزینه بیشتر به بازار عرضه شوند. با بیش از ۳۰۰ کارمند ، راه حل های جامع و سفارشی را به مشتریان ارائه می دهد. دارای ۶ گروه اصلی برای تجارت کلی است. واحدهای تجاری منفرد تحقیق و توسعه ، کیفیت کیفیت مشتری ، مهندسی و خدمات به مشتری را برای تأمین نیازهای مشتری ارائه می دهند.
    ما ماهانه بیش از ۸۰۰،۰۰ واحد حمل می کنیم
    ظرفیت تولید سالانه محصولات بیش از ۱ میلیون واحد است.
    تعهد به رضایت مشتری
    اکسیانگ واقعاً معتقد است که رضایت مشتری در دراز مدت پایه و اساس موفقیت ما است. به منظور برآورده ساختن نیازهای متغیر مشتریان گرامی ، متعهد به ایجاد ارزشی است که باعث افزایش رقابت مشتری ، کاهش هزینه های وی و کاهش زمان بازاریابی از طریق مدیریت کامل زنجیره تأمین برای کیفیت و خدمات بالا شود.

     

    بستن
محصولات
دوربین بدنه پلیس جی پی اس وای فای OX-ZP906G 4G
دوربین بدنه OX-ZP526
دوربین فرسوده بدنه OX-ZP522
دوربین فرسوده بدنه OX-ZM509
OX-DS1 20 پورت ایستگاه داک 19 اینچی
زنگ ویدیویی OX-WD8 1080P باطری Wifi
قفل هوشمند زنگ در OX-PLC6 1080P PLC-IoT
OX-WP8 4.3 اینچ باطری وای فای زنگ ویدیویی
دوربین نوری PIR با باتری خورشیدی WIFI OX-ZR210
دوربین دید در شب OX-NV810 برای پوشیدن سر
باتری خورشیدی 4G وای فای OX-MS700 دوربین کروی
دوربین با باتری وای فای OX-WS4 1080P