ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۵۰ Aoyuan Road, Xinbei District, Jiangsu Province, Changzhou, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات اتوماسیون جیانگ سو ، با مسئولیت محدود ، واقع در مرکز اقتصادی دلتا رودخانه یانگزه که در آن زیبا و غنی است --- شهر چانگژو ، استان جیانگ سو ، چین. شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پردازش سیم در چین است. مساحت شرکت ما حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع است و تعداد کارمندان بیش از ۳۰۰ نفر شامل ۲۰۰ نفر تکنسین برجسته است. از زمان تأسیس ، شرکت ما همیشه اصل "کیفیت زندگی است" را برای توس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات اتوماسیون جیانگ سو ، با مسئولیت محدود ، واقع در مرکز اقتصادی دلتا رودخانه یانگزه که در آن زیبا و غنی است --- شهر چانگژو ، استان جیانگ سو ، چین. شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پردازش سیم در چین است. مساحت شرکت ما حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع است و تعداد کارمندان بیش از ۳۰۰ نفر شامل ۲۰۰ نفر تکنسین برجسته است. از زمان تأسیس ، شرکت ما همیشه اصل "کیفیت زندگی است" را برای توسعه و تقویت بیشتر حفظ می کند.
    شرکت ما به شدت از استاندارد کیفیت برای تولید محصول پیروی می کند و دارای خدمات برتر پس فروش و تجهیزات پردازش دقیق در کلاس اول مانند دستگاه فشرده سازی ترمینال تمام اتوماتیک تک و دو سر ، انواع دستگاه های سیم پیچ ترمینال خاموش ، سیم کامپیوتر است دستگاه برش و برش ، دستگاه برش و برش سیم کاملاً اتوماتیک ، استریپر سیم پنوماتیک ، دستگاه نوار مس خاموش ، دستگاه هدینگ انتهای ، انواع قالب های فشرده ترمینال ، تیغه های ترمینال ، دستگاه تست کشش ، پیچ ، دستگاه برش لوله کامپیوتری
    شرکت ما با هدف ایجاد همکاری طولانی مدت ، پایدار و سود متقابل با مشتریان از خانه و خارج از کشور برای دستیابی به توسعه مشترک. سالهای زیادی است که محصولات ما شهرت و بازخورد خوبی از مشتریان داخلی و خارجی کسب کرده اند. محصولات ما به بازارهای ایالات متحده آمریکا ، ایتالیا ، دمارک ، سوئیس ، ایران ، کره و خاورمیانه عرضه شده است. در حال حاضر ، شرکتهای معروف زیر استفاده کنندگان تجهیزات ما هستند: شانگهای فولکس واگن ، یوتونگ ، روئی کیا ، چانگچن ، فوتون ، چری و سایر کارخانه های وسایل نقلیه. دلفی ، سامسونگ ، ال جی ، مولکس ، های تیان ، اوتیس ، یونگ دا ، کانگ لی ، کارخانه آسانسور و غیره.
    توسعه سریع شرکت ما به دلیل تصور علم و فناوری است که با سرمایه گذاری کارآمد و قابل اعتماد کارخانه را رونق می بخشد و همچنین در خود نوآوری ادامه می دهد تا موقعیت پیشرفته در بازار رقابتی را حفظ کند. با تلاش فراوان ما ، شرکت ما افتخار "عالی خصوصی در استان جیانگ سو" "شرکت قابل اعتماد در استان جیانگ سو" و افتخارات دیگر به دست آورده است.
    برای مواجهه با فرصت و چالش در حال توسعه در قرن جدید ، تجهیزات تجهیزات الکترونیکی ، با مسئولیت محدود ، همه کارمندان را متحد و هدایت می کند ، نه تنها سنت های عالی را به ارث می برد و ارتقا می بخشد ، بلکه کیفیت محصول و خدمات را توسعه و تکمیل می کند ، همچنان ادامه دارد در پیگیری تعالی ، به منظور جلب رضایت بیشتر مشتری و ایجاد آینده بهتر با هم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
فیدر سیم اتوماتیک BZW-FX8060
خط پردازش نیمه اتوماتیک کابل BZW-6.0FK02 فکرا (نسل دوم)
خط پردازش نیمه اتوماتیک کابل BZW-6.0FK01 فکرا (نسل سوم)
BZW-FW01 FAKRA دستگاه پرس رسانای خارجی سیم
دستگاه حذف خودکار فویل آلومینیومی BZW-886L
BZW-6.0H2 کابل HSD خط پردازش هوشمند نیمه اتوماتیک
BZW-6.0H1 کابل HSD خط پردازش هوشمند نیمه اتوماتیک
دستگاه هوشمند BZW-1G با درج قاب
دستگاه هل دادن و برش توری BZW-4W HSDshield
BZW-2.5T-HSD دستگاه سیم کشی دوبل و ترمینال چین دار
BZW-3.0+CM دستگاه چین دار ترمینال دو سر با دقت بالا با درج محفظه ظرف
BZW-5.0+Z دستگاه پیچش، قلع و قلع و خم کردن ترمینال یک سر اتوماتیک برای 5 سیم