ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huanghua Industrial zone, Liushi, Zhejiang Province
  • درباره ما : امنیت یکی از مهمترین آنهاست ، این مفهوم پایانه های ایدئولوژی هدایت کننده است. پایانه های در استفاده از خوب ، کاملا جایگزین نوار الکتریکی سنتی ، کلاه اتصال ، با عملکرد ایمن ، قابل اعتماد ، کارآمد و راحت و بدون ابزار محبوب در صنعت ساخت و تزئین ، او در آلمان و اروپا ، ایالات متحده ، ژاپن ، پرکاربردترین اتصال دهنده ، و گواهینامه ، و غیره را به دست آورد. از آنجا که اتصال مانند نوار برق ، درپو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امنیت یکی از مهمترین آنهاست ، این مفهوم پایانه های ایدئولوژی هدایت کننده است. پایانه های در استفاده از خوب ، کاملا جایگزین نوار الکتریکی سنتی ، کلاه اتصال ، با عملکرد ایمن ، قابل اعتماد ، کارآمد و راحت و بدون ابزار محبوب در صنعت ساخت و تزئین ، او در آلمان و اروپا ، ایالات متحده ، ژاپن ، پرکاربردترین اتصال دهنده ، و گواهینامه ، و غیره را به دست آورد. از آنجا که اتصال مانند نوار برق ، درپوش اتصال به راحتی پیر می شود ، خراب می شود ، عایق ضعیف ، محدب اشکال مخفی امن ، آسان باعث شوک الکتریکی و آسیب شخصی یا سیستم الکتریکی دیگر پس از آتش سوزی. علاوه بر این افزایش استفاده به عنوان لوازم خانگی ، افزایش بار برق ، مانند اتصال سیم ضعیف اتصال (مقاومت اتصال) ، مقاومت زیاد باعث تب ، یک خطر امنیتی بزرگ است. پایانه های ، به طور کامل از مشکل مخفی امن بالا که باعث می شود جلوگیری کنید با تماس بد ؛ ترمینال ، استفاده از مواد استاندارد ، حفاظت از محیط زیست ؛ با استفاده از شفاف ، نایلون بازدارنده شعله ، استفاده رسانا از قلع مس خالص ، مقاومت کم ، مقدار تلفات الکتریکی اندک ، فنر ضد زنگ وارداتی ، و با دوام ، قابل استفاده مجدد است. مزایای بارز ترمینال :
    ۱. ایمنی: عمر طولانی ، بدون خوردگی ، مقاوم در برابر پیری ، ولتاژ بالا ، درجه حرارت بالا و کار عادی.
    ۲. قابلیت اطمینان: اتصال قابل اعتماد اتصال فنر و سقوط نیست. با توجه به نیروی اتصال با تنظیم خودکار ضخامت سیم ، به طوری که دسترسی سیم قابل اعتماد است ، تحت تأثیر تکنولوژی نصب قرار نمی گیرد. بنابراین ، اتصال دهنده ها می توانند در هر زمان و در هر شرایطی اتصال سیم را قابل اعتماد کنند ، مقاومت در برابر لرزش و تعمیر و نگهداری رایگان.
    ۳. راندمان بالا ، بدون استفاده از ابزار ، می تواند وارد شود ، تا حد زیادی کار سیم کشی را کاهش می دهد ، در واقع ، با توجه به دکوراسیون خانواده ، پس از استفاده از فن آوری اتصال ترمینال ، هر اتصال سیم طول سیم را در حدود ۵۰۰ پیکسل ذخیره می کند ، بیش از ۸۰٪ در وقت صرفه جویی کنید ، کاهش هزینه های جامع و. هر محصول سوراخ تست نصب شده است ، نصب ، آزمایش ، تعمیر و نگهداری راحت است.

    بستن