ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCZ3rlqY7blpI3EoKItJ9NBA
  • آدرس : No. ۸۸۸ Hanhuang Road, Jiangan District, Wuhan China.
  • درباره ما : شرکت دارای تجربه غنی بیش از ۲۰ سال در تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی تجهیزات تست ولتاژ بالا پیشرو در بازار است. اشتیاق ، دانش ، تخصص و فن آوری ما را وادار می کند تا به مشتریان خود در سراسر دنیا کمک کنیم ، ارزش دارایی آنها را حفظ کنند ، قابلیت اطمینان آنها را کاهش دهند ، هزینه های نگهداری را کاهش دهند و عمر کاری سیستم های الکتریکی و دستگاه های مربوطه را افزایش دهند. متخصصان برنامه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دارای تجربه غنی بیش از ۲۰ سال در تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی تجهیزات تست ولتاژ بالا پیشرو در بازار است. اشتیاق ، دانش ، تخصص و فن آوری ما را وادار می کند تا به مشتریان خود در سراسر دنیا کمک کنیم ، ارزش دارایی آنها را حفظ کنند ، قابلیت اطمینان آنها را کاهش دهند ، هزینه های نگهداری را کاهش دهند و عمر کاری سیستم های الکتریکی و دستگاه های مربوطه را افزایش دهند. متخصصان برنامه های ما همچنین آموزش ها و کارگاه های سایت را انجام می دهند تا دانش ما را با مشتریان به اشتراک بگذارند. ما کنترل کیفیت را حفظ می کنیم تا بتوانید به محصولات ما اعتماد کرده و در انتخاب یا سرویس دهی تجهیزات از کمک تخصصی برخوردار شوید. ما به کارهایی که برای کمک به برق و برق و پیمانکاران برق برای روشن نگه داشتن چراغ ها و محافظت از بارهای حیاتی در سراسر جهان انجام می دهیم ، افتخار می کنیم.
    از تاریخ ثبت سفارش ، ما معمولاً به ۳-۷ روز کاری تا تولید نیاز داریم. که در شهر ووهان ، مرکز استان چین واقع شده است ، حمل بسته توسط هوا یا اقیانوس آسان است. همچنین می تواند خدمات نصب شده را مطابق با سفارش شما ارائه دهد. ما صمیمانه مشتاقانه منتظر همکاری با شما از همه کشورهای کل جهان هستیم.
    ما نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و پیشرفته ترین راه حل ها را برای آزمایش دستگاه های الکتریکی آنها ارائه می دهیم. تجهیزات آزمایش ما مطابق با استانداردهای بین المللی به طور گسترده ای پذیرفته شده طراحی و تولید می شود. مجموعه های آزمایشی با استفاده از بهترین فناوری موجود و مطابق با سیستم کیفیت ، یکی یکی ساخته می شوند. ما محصولات ناهمواری را در سراسر دنیا عرضه می کنیم و به لطف شبکه مراکز خدمات واجد شرایط در تمام قاره ها که خدمات پس از فروش و پشتیبانی سریع و همچنین کمک به مشتریان خود را انجام می دهیم.

    بستن
محصولات
تستر مقاومت سیم پیچ DC 10A 5A
تستر مقاومت سیم پیچ DC سه فاز (مغناطیس و مغناطیس زدایی)