ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۸۰۸-۱۸۰۹ CIFI Time Plaza, Runzhou District, Zhenjiang City, Jiangsu Province
  • درباره ما : توسط سهامداران با تجربه فنی طولانی مدت در آسانسور ، پله برقی و تجهیزات نفت و انرژی در بازار داخلی و بین المللی چین تاسیس شد.ما به مشتریان خود راه حل هایی برای بسته آسانسور و پله برقی کامل ارائه می دهیم. ما آسانسور و پله برقی خود را با آخرین فن آوری روز دنیا توسعه می دهیم. بخش تحقیق و توسعه ما با پیشرفت تکنولوژی جهانی آسانسور و پله برقی همگام است. کارخانه تولیدی ما در چین از سیستم مدیریت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توسط سهامداران با تجربه فنی طولانی مدت در آسانسور ، پله برقی و تجهیزات نفت و انرژی در بازار داخلی و بین المللی چین تاسیس شد.
    ما به مشتریان خود راه حل هایی برای بسته آسانسور و پله برقی کامل ارائه می دهیم. ما آسانسور و پله برقی خود را با آخرین فن آوری روز دنیا توسعه می دهیم. بخش تحقیق و توسعه ما با پیشرفت تکنولوژی جهانی آسانسور و پله برقی همگام است. کارخانه تولیدی ما در چین از سیستم مدیریت کیفیت عبور کرده و آسانسور و پله برقی را کاملاً مطابق با آخرین نسخه استاندارد تولید می کند. ما از نزدیک با کارخانه تولید خود همکاری می کنیم و به مشتریان خود آسانسور و پله برقی با کیفیت بالا و قابل اعتماد تحت سیستم کنترل کیفیت ارائه می دهیم. جدا از استانداردهای بالای تضمین کیفیت ، ما خدمات عالی مارک تجاری خود را قبل و بعد از فروش آسانسور و پله برقی ارائه می دهیم.
    علاوه بر این ، ما همچنین مجموعه کامل راه حل نوسازی آسانسور خود را برای نمایندگی خود در جهان داریم.
    رضایت مشتری ما هدف دائمی ما است. ما می خواهیم با تمام نمایندگان خود در جهان روابط پایه ای برقرار کنیم.

    بستن