ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hongmanting redwood culture town, minsheng road, gongming street, guangming new district, shenzhen
  • درباره ما : شنژن میران فناوری شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی بالا است که توسط دولت شهرداری شنژن شناخته شده است. از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۲ ، میران مدتهاست متعهد به طراحی ، توسعه ، تولید و فروش سنسورهای جابجایی است. این ۱۷ سال تجربه است و به یک متخصص سنسور پیشرو در جهان تبدیل شده است. محصولات مارک میران بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در دنیای کنترل اتوماسیون ، سالانه حدود ۳۰۰۰۰۰ حاکم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن میران فناوری شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با تکنولوژی بالا است که توسط دولت شهرداری شنژن شناخته شده است. از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۲ ، میران مدتهاست متعهد به طراحی ، توسعه ، تولید و فروش سنسورهای جابجایی است. این ۱۷ سال تجربه است و به یک متخصص سنسور پیشرو در جهان تبدیل شده است. محصولات مارک میران بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در دنیای کنترل اتوماسیون ، سالانه حدود ۳۰۰۰۰۰ حاکم الکترونیکی در سراسر جهان فروخته می شود. جهت توسعه ما: با در نظر گرفتن نوآوری در فن آوری به عنوان هسته اصلی و مشتری مداری ، ما همیشه متعهد به ارائه راه حل های یک مرحله ای برای محصولات و خدمات به مشتریان در زمینه های اندازه گیری ، کنترل ، مانند جابجایی ، سطح و زاویه هستیم. تولید و بهره برداری اصلی شرکت: پتانسیومتر / سنسور جابجایی اصل مقاومتی (خط کش الکترونیکی) ، سنسور جابجایی نوع کششی (خط کش الکترونیکی از نوع داش) ، سنسور جابجایی اصل مغناطیسی (خط کش الکترونیکی القایی مغناطیسی بدون تماس) ، سنسور موقعیت مایع مغناطیسی اصلی (اندازه گیری سطح سیستم اندازه گیری و کنترل) ، سنسور زاویه (حاکم زاویه) و ماژول تبدیل مطابق ، کنترل کننده نمایشگر و محصولات کاربردی مرتبط. مواد اصلی کلیه محصولات از خارج وارد می شوند. مفهوم طراحی محصول از قدرت مارک های خارجی گرفته شده است. محصولات جدید پس از ۲۰۱۳ پس از ترکیب بیش از ۱۰ سال تجربه فرآیند تولید شرکت و بهبود مکرر اثرات استفاده طولانی مدت مشتریان متولد می شوند. شاخص های عملکرد محصولات جدید در بسیاری از جنبه ها از مارک های خارجی پیشی گرفته و بسیاری از گواهینامه های ثبت اختراع مدل ملی ابزار را به دست آورده اند.
    دفتر مرکزی این شرکت در موقعیت اصلی پارک با فناوری پیشرفته شنژن گوانگمینگ واقع شده است. این بخش مهندسی ، مرکز تحقیق و توسعه ، بخش تولید ، مرکز آزمایش ، بخش خدمات پس از فروش ، بخش بازاریابی و دفاتر فروش مستقیم ، نمایندگان و توزیع کنندگان در سراسر کشور دارد. مشتری خدمات متفکرانه و به موقع ارائه می دهد. این شرکت بیش از ۳۰۰ جریب پارک صنعتی مدرن در شهر فویانگ ، استان هوبئی دارد. این مرکز دارای بیش از ۱۰ هزار متر مربع کارگاه تمیز کردن بدون گرد و غبار است و بیش از ۳۰۰۰ تجهیزات مدرن تولید و آزمایش را به شما معرفی می کند. کلیه محصولات این شرکت گواهینامه و دریافت کرده و گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت را نیز اخذ کرده اند. آنها برای اطمینان از کیفیت محصول و رضایت مشتری ، طراحی ، تولید و فروش را کاملاً مطابق با استانداردهای بین المللی صدور گواهینامه کیفیت سازمان می دهند.
    مزیت ما:
    اول ، یک قدرت قوی ، اولین استفاده داخلی از فن آوری تعمیر کامپیوتر در بستر خط کش الکترونیکی ، برای ایجاد یک خط خوب از دقت ؛ پس از تسلط کامل شرکت بر فن آوری هسته ای بر اساس اصل "پتانسیومتر" پتانسیومتر ، به طور مستقل یک سنسور جابجایی غیر تماسی بر اساس اصل مغناطیسی ، یک سنسور جابجایی نوع کابل و یک سنسور زاویه ایجاد کرده است. همه محصولات دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل هستند و در صنایع مربوط به فناوری حق ثبت اختراع را به دست آورده اند و سطح فنی در موقعیت پیشرو در صنعت قرار دارد. ثانیا ، شرایط محیطی سخت هر آزمون ، هر دسته از محصولات باید تحت آزمایش ارتعاش قرار گیرند ، بالا و آزمون دمای پایین ، آزمون تداخل الکترومغناطیسی ، آزمایش زندگی ، آزمایش انفجار و غیره قبل از ترک کارخانه برای اطمینان از کیفیت محصول قابل اعتماد و عملکرد عالی.
    سوم ، یک نیروی تولید قوی ، این شرکت با تحویل به موقع و سهام کافی برای پاسخگویی به نیازهای سفارشات بزرگ ، پایگاه های تولیدی خود را در ایجاد کرده است. چهارم ، سیستم فروش صوتی و خدمات پس از فروش . این شرکت مستقر در شنژن ، چندین دفتر مستقیم در مکان های تجمع صنعتی بزرگ در سراسر جهان تأسیس کرده و نمایندگان و توزیع کنندگان گسترده ای را توسعه داده است. تمام محصولات تولید شده را می توان به طور حرفه ای برای زندگی نگهداری کرد. شرکت هایی که به هدف "کیفیت اول ، مشتری اول ، مبتنی بر یکپارچگی" پایبند هستند ، تا محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه دهند. از مشتریان برای تماس ، نامه ، نامه ، مشاوره ، مذاکره ، همکاری یا راهنمایی بازدید خوش آمدید. و از مشتریان استقبال می کنیم تا با محصولات سفارشی شرکت ما ارتباط برقرار کنند.

    بستن
محصولات
سنسور جابجایی مغناطیسی PMI سنسور جابجایی ضد آب
سنسور جابجایی مقاومت مغناطیسی MTR سنسور جابجایی ضد آب
سنسور جابجایی خطی سنسور مغناطیسی مقاومتی Miran PME14
سنسور جابجایی مقاومت مغناطیسی PME12 سنسور جابجایی ضد آب
خود بازگشتی KST با پتانسیومتر خطی سنسور جابجایی خطی فنری
پتانسیومتر خطی سنسور جابجایی خطی KSD minitype (13FLP)
سنسور مبدل موقعیت خطی نوع میله ای با دقت بالا KTC1
پتانسیومتر ترانسدیوسر موقعیت خطی میله کششی WDL با دقت بالا
پمپ روغنکاری کره خود کنترل RGH-1232-100T
پمپ روغن روانکاری روغن برقی خودکنترل MR-2232-4 (4L).
سنسور جابجایی مغناطیسی کشویی MTM2/MTM3
سنسور جابجایی جریان گردابی سری ML33