ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۲۰B,۱st World Plaza Bldg A,Hongli Rd West No.۷۰۰۲, Futian District, ShenZhen, P.R.C
  • درباره ما : از سال تاسیس در سال ۲۰۰۴ ، شرکت ما همیشه به ارزش های "صداقت ، حرفه ای بودن ، کارآیی و عمل گرایی" پایبند است و خدمات دریایی با کیفیت بالا را به مشتریان در داخل و خارج ارائه می دهد. ما با کشتی سازی های بزرگ ، صاحبان کشتی و دلالان کشتی در داخل و خارج از کشور روابط نزدیک و دوستانه ای برقرار کردیم. اکنون ما در ساخت کشتی ، تجارت ، دلالی ، خریداران نقدی کشتی قراضه و قطعات یدکی و مواد کشتی تخصص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال تاسیس در سال ۲۰۰۴ ، شرکت ما همیشه به ارزش های "صداقت ، حرفه ای بودن ، کارآیی و عمل گرایی" پایبند است و خدمات دریایی با کیفیت بالا را به مشتریان در داخل و خارج ارائه می دهد. ما با کشتی سازی های بزرگ ، صاحبان کشتی و دلالان کشتی در داخل و خارج از کشور روابط نزدیک و دوستانه ای برقرار کردیم. اکنون ما در ساخت کشتی ، تجارت ، دلالی ، خریداران نقدی کشتی قراضه و قطعات یدکی و مواد کشتی تخصص داریم. می تواند از طریق طراحی کشتی ، ساخت کشتی ، تعمیر و نگهداری ، تأمین قطعات یدکی ، فروش و خرید کشتی تا قراضه کشتی ، خدمات یک مرحله ای را به مشتریان ارائه دهد.
    شرکت ما تجربه غنی در ساخت کشتی ، ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان و لذت بردن از شهرت خوب را کسب کرده است. در سال های اخیر ، بازار حمل و نقل بین المللی به طور جدی تحت تأثیر بحران اقتصادی قرار گرفته است و بازار کشتی سازی داخلی به طور کلی افسرده است. شرکت ما با کاهش هزینه ساخت , یکپارچه سازی منابع خرید بهینه سازی طرح های طراحی , تقویت مدیریت تولید و بهبود کارایی تحویل کشتی ، روند رکود را معکوس کرده و رشد سفارشات کشتی های ساختمانی جدید را به دست می آورد. در طول خدمات ، تیم عالی ما از مشاوران جدید ساخت کشتی ، مکانیسم خرید متمرکز جهانی ، سطح مدیریت جامع و صحیح کنترل ریسک ، و همچنین ویژگی های مفهوم خدمات ۲۴ ساعته خدمات پس از فروش ، توسط مشتریان داخلی و خارجی بسیار مورد تحسین قرار گرفت. .
    ما هدف قرار دادن پتانسیل بازار قطعات یدکی دریایی هستیم و خطوط قطعات یدکی داخلی را به طور فعال وارد رقابت بین المللی می کنیم. شرکت ما با راه اندازی شعبه ها یا نقاط تماس تجاری در اندونزی ، فیلیپین ، ویتنام ، بنگلادش ، سنگاپور ، تایلند ، هند ، کره ، ژاپن ، روسیه و سایر نقاط جهان طرح بین المللی را با موفقیت به پایان رساند. از طریق استقرار بلند مدت نخبگان تجاری برای انجام تحقیقات تجاری و عملیات بازار در خارج از کشور ، جذب استعدادهای خارج از کشور برای پیوستن به تیم ما ، دسترسی به اطلاعات اولیه گسترده و منابع موجود ، ما به تدریج در محیط زیست محیطی محلی بازار هدف ادغام می شویم. ما برای توسعه بازار جهانی خود به شریک ارجح شرکت های قطعات و تجهیزات دریایی چین تبدیل می شویم.
    با توسعه مداوم اقتصاد ، سکوی نفت و گاز دریایی خط لوله زیردریایی نیروی بادی دریایی حمل و نقل کشتی پل بین دریا امکانات حمل و نقل دریایی و غیره در حال افزایش است. به ویژه ، منطقه ساحلی دارای تعداد زیادی پایانه بندری ، نیروگاه های ساحلی و سایر امکانات است. با این حال ، تجهیزات دریایی و مواد مهندسی برای مدت طولانی در محیط دریایی کار می کنند که باعث ایجاد مشکلات آسیب خوردگی و شکست سایشی می شود. بنابراین ، خوردگی و محافظت از دریا به یک مشکل فوری در توسعه اقتصاد جهانی تبدیل شده است ، بنابراین ترویج و استفاده از رنگ ضد خوردگی گرافن یک روند اجتناب ناپذیر است. ما برای ایجاد یک تیم حرفه ای برای تأمین نیازهای بازار و مشتریان اهمیت زیادی قائل هستیم. اکنون ما در بازار جنوب شرقی آسیا فعالیت بازار را آغاز می کنیم.
    تبدیل روغن کشتی به گاز به عنوان یک فناوری مهم در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار ، برای گشودن فصل جدیدی از "کارایی بالا ، صرفه جویی در انرژی ، کربن کم و حفاظت از محیط زیست" در صنعت حمل و نقل دریایی جهانی مفید خواهد بود. کشتی نفت به گاز یک پروژه سیستماتیک است که شامل طیف گسترده ای ، پیوندهای زیاد ، سرمایه بزرگ و تقاضای بازار است. شرکت ما با همکاری شرکای مربوط ارتباط خوبی برقرار می کند و به برخی از صاحبان کشتی معروف خدمات ارائه می دهد. ما به افزایش پرسنل حرفه ای ادامه خواهیم داد و کیفیت خدمات خود را ارتقا خواهیم داد و بیشتر به مشتریان بیشتری خدمت خواهیم کرد.
    شرکت ما به عنوان یک خریدار شناخته شده نقدی داخلی و خارجی قراضه کشتی و صنعت در زمینه برچیدن کشتی سبز ، از شهرت بالایی در جهان برخوردار است. با توجه به مشارکت برجسته ما در صنعت کشتی شکنی چین ، به ویژه در حمایت از کشتی شکنی سبز ، شرکت ما سالهاست که توسط انجمن کشتی شکنی چین به عنوان یک شرکت پیشرفته ارزیابی می شود و تنظیم کننده و پیشرو استاندارد صنعت کشتی شکنی چین است.
    ، به تدریج به یک ارائه دهنده خدمات صنعت کشتی یکپارچه در کلاس جهانی در روند خدمت رسانی شما تبدیل شده است. با تشکر از همکاری شما بگذارید صنعت حمل و نقل به دلیل فوق العاده باشد!

    بستن