ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳/F,Building C۲,Kemulang Industry Zone,۹۸ Guangzhou Er Road,Tianhe District,Guangzhou China
  • درباره ما : گوانگژو تولید کننده اصلی محصولات تست کنتور انرژی در چین است. این در سیستم تست متر انرژی ، تجهیزات تست قابل حمل متر و لوازم جانبی مرتبط حرفه ای است. پیشرفته ترین عملکرد و دقت به ویژه برای تولید کننده کنتورهای انرژی ، بخش برق دولت ، آزمایشگاه اندازه گیری انرژی یا م مناسب است.سلف جنی است که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است. این شرکت پیشگام محصولات تست کنتور انرژی است. ما یک شرکت خصوصی و پیشرفته هس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو تولید کننده اصلی محصولات تست کنتور انرژی در چین است. این در سیستم تست متر انرژی ، تجهیزات تست قابل حمل متر و لوازم جانبی مرتبط حرفه ای است. پیشرفته ترین عملکرد و دقت به ویژه برای تولید کننده کنتورهای انرژی ، بخش برق دولت ، آزمایشگاه اندازه گیری انرژی یا م مناسب است.
    سلف جنی است که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است. این شرکت پیشگام محصولات تست کنتور انرژی است. ما یک شرکت خصوصی و پیشرفته هستیم که دارای مجوز واردات و صادرات هستیم. اکنون ، پس از ۲۸ سال کار سخت ، ما به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کالیبراسیون کنتورهای برق در بازار چین تبدیل شده ایم. گروه ما نزدیک به ۵۰۰ کارمند و ۳۲۰۰۰ متر مربع کارخانه در گوانگژو ، استان گوانگدونگ ، فقط ۱۵۰ کیلومتر دورتر از هنگ کنگ دارد.
    با ۹۵ و ۳۰ درصد سهم در استان گوانگدونگ و بازارهای تجهیزات اندازه گیری و کالیبراسیون چینی در سال ۲۰۰۲ ، ما همچنان به تقویت موقعیت خود به عنوان برترین تولید کننده این محصولات ادامه داده ایم. امروزه ، ما در سال ۲۰۰۲ به ظرفیت تولید سالانه ۱،۲۲۷ واحد دست یافته ایم. با کیفیت و خدمات برتر ، محصولات شهرت خوبی در بین مشتریان پیدا کرده اند. بنابراین ، ما در بازار داخلی چین به یک نام تجاری مشهور تبدیل می شویم.
    ما در تولید نیمکت / کالیبراسیون / کالیبراتور متر اندازه گیری انرژی الکتریکی تک و سه فاز ، کالیبراتور قابل حمل چند منظوره ، متر مرجع تک فاز و متر استاندارد تخصص داریم. در سال ۲۰۰۲ ، ما گواهینامه کیفیت بین المللی را مجدداً با موفقیت گذرانده ایم. اکنون سالانه چندین صد میلیون فروش به بازارهای داخلی و خارجی داریم. علاوه بر این ، ما در سال ۲۰۰۲ توسط بانک صنعت و تجارت چین به عنوان کلاس اعتباری رتبه بندی شده ایم.
    شرکت ما به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان اختصاص داده شده است. هدف تحقق بخشیدن به رویاهای مشتریان است. در عین حال ، ما ایمان داریم که سود و توسعه اقتصادی کلانی را برای شما به ارمغان بیاوریم. لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت ما نگاهی بیندازید ، یا مستقیماً با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظریم تا فرصت همکاری با شرکت شما را برای موفقیت متقابل داشته باشیم.

    بستن